Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Megkezdődött a piros lámpán való áthajtás rögzítése.Bővebben: Link
Egy újabb érdekesség. Vajon kié a fölső telefonszám?Bővebben: Link
Na kié? Mit tudsz a projectrol? Innen csinalja valaki ?
(#910855) sz. hsz. Már találkoztunk a dologgal. Most új név, új dizájn. Szerencsére(vagy nem), nem a legutolsó sw verzió van nála.
Hat megint az az eset, mint a multkori.
Amugy jol latom, hogy a conrad-os lencset hasznalja lencsenek?
Igen, én is úgy látom, de nem ismerem a részleteket. A hirdetés szúrt szemet az egyik ismerősömnek.
Megneztem a domain tulajdonosat a domain.hu-n. O az, ott van cimmel, nevvel, telefonszammal.
Üdv mndkinek....
Megjöttem Görögből ( N.Pori ) -ból láttam szép dolgokat mindösszesen 2dobozt láttam az autópályán és a Republika Makedónija- ban volt autópályás ellenőrzés visszafelé mindössze 2 autón láttam védelmet G9-et az 1hét szabim alatt.... Reggie.. te ,hogy állsz a védelmed készítésével kíváncsi vagyok ? Ez miez??? http://www.martincar.hu/uploads/kepgaleria/3091/k_sirius_detektor_r...11.jpg
Pont most irtam statuszriportot a masik forumra:
- A vevovel ugy allok, hogy sikerult kifejleszteni egy nagysagrenddel erzekenyebb vevot, mint a jelenlegi blokkolok hasznalnak, egyetlen hatranya, hogy csak a vevoresz anyagkoltsege kozelit a 20e FT-hoz. Viszont augusztus kozepen, tiszta napon, delben, kozvetlenul a nap fele forditva is alkalmas volt a vetelre, mikor mar a tobbi fej mar nem volt mukodokepes. A lencse alakjanak kiszamitasahoz mar elkezdtem megrajzolni az elektrodinamikai modellt. (Nem geometriai optikaval vacakolok). - A kozpont ugy all, hogy vagy megvarom mig kijon az atmelnek az uj ARM szeriaja, mert abban van egy rakat 32 bites szamlalo, vagy megy FPGA-ba es akkor barmit lehet csinalni. Az utobbihoz van egy hardveresen kesz tesztrendszer is, csak programozni kene. - Az ado reszhez meg csak elvi rajzokat kezdtem csinalni, a nagyaramu es nagyfrekvencias meghajtas nem egyszeru tema, plane ha hardveres vedelmet is szeretnek melle. A legnagyobb gond, hogy el akarom kerulni a meregdraga radiofrekvencias tranzisztorokat. A masik tema beszerzese hogy all? Lehet hogy erdekelne engem is.
Igen most olvasom vissza azt is amit a szabi alatt irkáltak.... ; )
Áááá nem áll sehogy megkérdeztem jó pár embert mi a véleménye felejtős a projekt.... eldugom azt annyi... A tesztem megvolt SCS103-al elküldöm privben nem listázott vidi.... A másik amire kíváncsi vagyok a Blider új szériája....HP-905 Compact Dual Sensor http://blinderxtreme.com/ Már tesztelik a fiúk a forgalmazónál mit tud a piciblindi... ; )
Üdv!
Csináltam egy kísérletet, gondoltam megosztom az eredményt. Beszereztem egy Target Lt400-as blokkolót 3.4-es szoftverrel. Mivel lézerdiódás, ezért szinkron-blokkolást csinál és engem ez érdekel, vagyis az algoritmus, amit használ. Csináltam egy adót (TShf5210 dióda + Atmega8) és egy vevőt (SFH203-as dióda 100K-val előfeszítve) aztán meglőttem a blokkolót 200Hz és 4Khz között különböző frekiken 1%-os impulzusokkal az eredményt pedig figyeltem a szkópon. Sajnos nem tárolós, így csak annyit láttam, hogy ugyanazt a frekit kapom vissza, csak ide-oda csúszkál fázisban. Ekkor jött a nagy ötlet (na jó, valószínűleg csak nekem tűnik annak, más már biztosan rég rájött), hogy van nekem egy sztereó hangkártyám a gépben, ami egy feszültségosztón keresztül biztosan szépen felveszi nekem az egész műsort. És fel is vette: felvétel. Ha nem tudjátok letölteni, szóljatok , elküldöm privátban. Sajnos a fájl nagy, ahhoz, hogy értelmezhető legyen, 192Khz-es mintavételezés kellett 32bit-en és még ez is éppen csak elég. Viszont gyönyörűen elemezhető belőle a blokkoló működési elve: 5db bejövő impulzust megmér, kiátlagol, aztán pár ms-ig sugároz azonos frekvencián, csak fázisban pár fokkal arrább, aztán errébb, aztán még arrább...össze-vissza. 7s után pedig lekapcsol. Gyönyörű! Még tesztelgetem egy darabig, mert kíváncsi vagyok a határfrekvenciákra, illetve, hogy a nem szabályos frekire (zaj) hogyan reagál. Ha valakinek kedve van a vizsgálódáshoz a hangfájlon: javaslom a Soundforge nevű programot! Egy kis magyarázat még: - a bal csatornán látszik az adó jele - a jobb csatorna a vevő - kicsit maszatos a jel, mert a zajszűréssel nem törődtem és "áthallatszik" az adó a vevőbe - az adó elején a nagyobb amplitúdó: előtte lehúztam az adódióda pozitív lábát, hogy indítsam a mérést (viszont a jel rögzítése közvetlenül a kontroller lábáról ment), tehát a tulajdonképpeni adás csak a lecsökkent amplitúdótól ment. - ha nem elég nagy a felbontás, nem látszik az egyes "csomagok" között a fázis különbség! Csak pár us-ról van szó! Remélem lesz, aki hasznosnak találja rajtam kívül is!
Sajnos nem tudtam letölteni.
Honnan tudod, hogy "5db bejövő impulzust megmér, kiátlagol, aztán pár ms-ig sugároz"? 5 impulzust küldtél rá?
Elküldtem neked privátban, mellékletként. Ha megnyitod, látni fogod, hogy honnan tudom.
Folyamatos impulzussorozattal lőttem meg. Azt, hogy átlagol, onnan tudom, hogy egy másik mérésnél, ahol 1000us/10us, 2000us/20us, 2000us/20us sorozattal lőttem meg (természetesen folyamatosan), ott is 5 bejövő után elkezdett adni, méghozzá egy adott frekin, kb. 1500-1700us széleséggel, és azt is fázisban csúszkáltatta, csomagonként. Sajnos a hangkártya felbontása ennél pontosabb mérést nem enged. 192Khz, az ugye olyan 5us-os mintavételezést jelent, ha jól számolok, ráadásul a hangszerkesztő program nem kifejezetten arra van kitalálva, hogy impulzusszélességet mérjek vele. Csatoltam két screenshot-ot, hogy érthetőbb legyen a magyarázkodásom (nem erősségem )
Bővebben: Link
No comment.
Kiváncsi lennék a véleményetekre a "parkolóradarként is" funkcionáló blokkolókkal kapcsolatban. Ezek szerint azt is le kell szedni...
Elvileg nem kell leszedni. Nem a birtoklas tiltott, hanem a zavaras.
És ha tilos a zavarás, akkor azt hogyan bizonyítják? Úgy, mint a piros-lámpás áthajtást? Megállít a rendőr, és azt mondja, hogy nem tudott megmérni, tehát zavartad, tehát 30 rugó? És én hiába magyarázom, hogy nincs a kocsiban ilyesmi, mert amit ő blokkolónak néz, az a nyest-riasztóm, neki lesz igaza?
Vagy ha a trafin jam-kód látszik, akkor az is automatikusan bünti lesz? Nehéz ügy ez...már megint ostobán alkották meg a törvényt (bár a pontos jogszabály-szöveget egyelőre nem találtam még meg...nem tudja valaki hol lehet elolvasni?), mert ha rendesen tiltani akarják, akkor ugyan miért nem tilos birtokolni is? Mert akkor sima ügy: ott van a kocsidban, tehát bünti. De így már megint szép képlékeny a helyzet... Esetleg csak simán azért hozták a jogszabályt, hogy befogják a száját a blokkoló-ellenes újságíróknak, aztán a betartásra meg senki sem fog odafigyelni (trafizáskor az esetek 99%-ban nem mennek utánad, ha gyorsan is mentél, hogy megnézzék, hogy van-e bloki a kocsiban). Tippre azt mondanám, hogy a jam-kódra fognak büntetni. Akkor meg szinkron-blokkolót kell használni!
Bocsánat, igazad van!
Pont a héten mennék tesztelni az új verziómat, de emiatt teljesen el vagyok bizonytalanodva és nincs kivel megbeszélnem (és nincs hol). Sajnos most tényleg jobban izgat az új jogszabály - és a többiek véleménye! -, mint a lézerdióda vs. infraled, vagy "a hogyan állítsunk elő 20ns-os impulzust". Pedig tudom, hogy csak annak lenne itt helye... Még egyszer elnézést az off-ért!
Nem tudom, meg kell varni az elso esetet.
JAM kodra nem tudnak, mert nincs olyan eszkozuk, ami JAM kodot ad.
Ez a topic megmarad a forumban?
Ezek szerint ha ésszel használja az ember és rövid időn belül a jelzést és a lassítást követően kikapcsolom talán észre sem veszik a használatát?
Igy vaN . Es ahogy reggie irta,nincs olyan keszulek kishazankban szolgalatban,ami jam kodot adna . Teljesen eletszeru,ha a mereskor az elso 1 max 2 mp-ben nincs sebessegadat - esszel mehet tovabbra is.
Még a nyár elején láttam a Váci úton egy hölgyet "munka közben". Miután rátette a mérendő autókra eltelt az az említett pár másodperc mire a négy vonal helyett megjelent neki a sebesség.
Mertem az osszes magyarorszagon rendorseg altal hasznalt lezer tipussal ( es meg par massal is) egyedul a trafipatrol xr,ami 1mp alatt megmert,de olyan viszont nincs itthon . Ev vegetol kidobjak a fama2-ket is , hacsak ki nem irnak valami extra palyazatot csak az scs103 es a fama3 fog marad. Mindketto lassu es nagyon konnyen zavarhato cucc
Ha kidobjak remelem kez alatt lehet szerezni olcson.
Csak egy csöpp jogászkodás.
Nagy vadászat lesz szerintem szeptembertő a blokkolót használókra. Felveszik videóra a blokkolós autót és mikközben a másik lesben álló társ utána megy lekapcsolja. A gyári blokikról nehezen lehet letagadni, hogy csak parkolószenzornak használja. Eljött a mi időnk. Olyan blokit kell szerkeszteni, ami atamata max pár másodpercet fog (talán még nem feltűnő) , és egy hardverkulcs eltávolításával utána már csak parkoló üzemmódban hajlandó működni (amennyiben lemeszelnek) Aztán lehet próbálni bizonyítani
Egy ötlet a hardverkulcsra - nem túlbonyolítva a kérdést: A kontroller egyik adc lábára egy tetszőleges feszültségosztó ellenállás, aminek az egyik tagját kivezetem a műszerfalra egy valamilyen foglaltba. A blokkoló a bekapcsoláskor lefuttat egy rutint: ha az adott lábon az osztónak megfelelő feszültségértéket még, akkor blokkolóként működik, ha nem, akkor detektorként.
Csak ötletelek...
Most ezt én megbeszéltem Veled korábban, vagy egy a gondolatmenetünk)))
|
Bejelentkezés
Hirdetés |