Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
A 9-es lábon vannak a gyertyák. Szerintem ne vacakolj vele cseréld ki. Francia autó ezt tudja.
![]() ![]() Egyik kolegámnak a tranzitban van beépítve, csak nem engedte meg hogy szétvágjam a zsugorcsövet, szeme fénye az autó. Egyéb okból szereltem, és rátaláltam ekkor mesélte az okosságot. Mintha 3 egyenirányító lett volna zsugorozva ,vagy valami hasonló . Mindegy Köszi.,
Köszönöm , a segítséget, megoldódott. A 12V szál vagy szakadt vagy kontakt hibás, visszakeressük a kábelkötegből majd, addig meg az akksiról adunk neki feszt.
Nostradamus is éjjel alkotott!
Szeretem az elektronikát. Hiszen itt van, hogy a dolgoknak egy sor megoldása is lehet! http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_13451.html Nem kell még egyszer szétbarmolni (sőt ha először használtam volna az eszem, akkor egyáltalán nem kellett volna) a műszerfalat. Csak kinyomom a szivargyújtót, Párhuzamosan kötöm az időrelével, és egy akkumulátorral, és adok neki teszem azt 2 percet. Addig már csak beindul a szuzi. (és talán vissza is tölt valamennyit ) Tudom az a két perc nem szentírás, de a kütyüt ismerem. Ilyet használunk meleg gáz mágnesszelep vezérlésre.
Nagyon köszönöm
![]() ![]()
Üdv!
Segítségre lenne szükségem ! 2 dologban is! Adott egy Vw Golf 3 5 ajtós 1. elektromos ablekemelö szerkezet bent ,kábelkorbács bent van már az autóban! de van egy db vezeték amit nem tudom hová kel rádugni a biztosíték táblánál? 2. be került a légzsák az autóba ,de vag-vom.mal nem látom az elektronikát hogy aktiválni tudjam egyetlen egy helyre lehettet bedugni a vezérlöt a bizti táblán (x) plusz van egy piros csatis kábel rajt amit nem tudom jó helyre dugtam-e de gondolom az fix +12v
Sziasztok! A hócipőm tele van a sok szerelővel (akinek nem inge ne vegye magára)!! Tréleren odaviszem a kocsit (előtte telcsin egyeztettünk), majd nem tud vele foglalkozni, mert nagyon macerás, sokat kell bontani. 10 nap alatt odáig nem sikerült eljutni, hogy egy diagnosztikát futtassanak rajta. Nincs valami megbízható szerelőtök? Aki korrekt módon foglalkozna a témával. Óbudán vagyok, 10-es út mentén. Előre is kösz.
Szia látom AC gyanús a dolog. Szóval azt nagyon könnyen ki tudod deríteni hogy nyom-e az ac,? Ugyanis le kell venni a motortérben a nyomócsövet, és rá adni a gyújtást. Persze kólásüvegbe locsolva a benyát, és nem a motorra. Így kiszűröd az esetleges dugulást is.
Átérzem a problémád, mert én fél éve vásároltam egy autót, és csak 3 hónapja tudom hogy van egy kapcsoló az ac-n! Ha kocsitakarítás közben véletlen átnyomtam volna akár törlőronggyal, vagy akármivel,... Lett volna kocsiborogatás! Vissza a témához. Azt is érdemes kipróbálni hogy az akkutöltőt rádugod egy órára, és utána indítózol. (Ne indítózz úgy hogy rajta van a töltő, mert azt tilos!) Volt egy Suzim, ha gyenge volt a feszkó, akkor az ac nem akart elindulni. Vagy a 3. hogy külön aksiról megnyomod az ac-t, és indítózol. Gondoltam hátha segít . Sok sikert hozzá.
Sziasztok segítséget szeretnék egy 12 pin es csati van daewoo matizon 5kábel megy bele és egy obd2 16 pines csatiba hogy lehetne összehozni átalakító nélkül?
Szerk: Egy kérdőjel pont annyit jelent, mint akármennyivel több! A hozzászólás módosítva: Nov 29, 2013
Sziasztok! Van egy Ford Escord 1.6. 94-es évjáratu .Sokáig állt nem használtuk .Inditókábelel be is indult ,mentünk is vele .Kivettük az akumlátort tölteni ,vissza tettük ,világitás minden van csak a motort nem inditja be .Valyon mi lehet a baja ? Az Inmobiliezer ha le tilt hogy lehet ki oldani ?honnan tudom hogy az a baja ?
Az immo aktivitását, lámpa, csipogó jelezni szokta.
Sziasztok!
Opel astra elektromos hibák című topic-jába feltettema kérdése, megosztottam a problémát, de nem vagyok benne biztos, hogy elektromos hiba lesz. Ránézne valaki eebből a témából is? Előre is köszönöm! Bővebben: Link
szia. Hasonlóképpen jártam egy Suzuki Swift-el. Nekem az akksi volt a probléma, cellazárlatos volt. Ellenőrizzétek le szerintem azt is, hátha az a gond
Helló
Opel Kadett 1.7 d 89. évjáratú autó. Lenne egy olyan problémám hogy ki lett cserélve az adagolóba a mágnes, mert valamitől beéget. A csere óta beindulni beindul a kocsi, de leállítani nem lehet, hiába fordítom el a kulcsot. (A műszerfalon világít a töltés jel, piros akksi) Az gyújtáskapcsoló betét ki lett cserélve, de az sem oldotta meg. Rámértem a mágnesre miután levetem a gyújtást 2 voltot mértem, gondolom ennyi elég neki, hogy behúzva tartsa a mágnes. Ötlete volna, valakinek honnan kerül oda a feszültség? Összeéget kábel, vagy le testeltet nincs, már átnéztem mindent. Esetleg generátor, vagy izzító relé hiba? Köszi. Feri
Nem megy olyankor a hűtő ventilátor? Nekem egyszer annak a motorján keresztül kapott a mágnes áramot, ha olyankor akartam leállítani ha az is ment. Egy sorba kötött dióda szerintem megoldaná a problémádat, azon esne annyi feszültség, hogy nem maradna behúzva.
Nincs bekötve hűtő ventilátor
Sziasztok!
Egy központi zárral kapcsolatosan kérdeznek. Egy opel astra-n van, barmit csinálunk vele mintha mindig nyitni akarna , legalábbis a tank sapkáját igen , a többi zár csak kattan, ha a sofőr felőli gombot lenyomom mintha szembe nyomna egy keveset és leáll . Szétszedtem és a nyákon azt írja " LF-C8000 REV: 1.0 S0294A0 " . Mi lehet a baja ? Meg annyit , hogy ezt mar csinálta , magától jött helyre az új akku cserénél. De nem biztos hogy ától. A hozzászólás módosítva: Dec 4, 2013
Akkor mi hűti a vizet a városban?
Pontosítanom kell, a riasztót szedtem szét azt hitem avval van baj, de anélkül sem zárja be az ajtókat. A központi zár vezérlést hol keresem?
A hiba keresés miatt lett lekötve, ki tudjam szűrni miért nem áll le
Akkor az a módszer marad, hogy amikor a 2V ott marad a tekercsen elkezded kihúzogatni a biztosítékokat, amíg meg nem találod melyik körön van és azt vizsgáld meg. Vagy ahogy javasoltam tegyél a tekerccsel sorba egy diódát, azon esik annyi fesz, hogy megszűnjön a jelenség, Persze attól még a hiba a rendszerben megmarad.
köszi, kipróbálom
Sziasztok!
Ismét én. :/ 92-es benzines f Astra-ról van szó. Indítás után kopogva jár a motor kb 1-2 percig. 1 perc alapjárat után adtam neki kis gázfröccsöt (2000-ig) megcsináltam 1-2x, utána megszűnt a kopogás. Most, hogy bejött a hideg, már kétszer is hallottam ,ohgy ezt csinálta. Mi okozhatja a hibát? Illeve hogy tudnám kideríteni?
Olaj van benne elég? Olajnyomás visszajelző gyorsan elalszik? De valószínűleg a hidrotőkék kopognak, ilyen korú motornál már simán lehetnek azok. Meg lehet próbálni kitisztítani, vagy ki lehet cserélni, de ha nemnagyon zavar a dolog, akkor elmegy ez még így is sokáig, főleg ha hosszabb utakra (=kevés hidegindítás) használod.
A hozzászólás módosítva: Dec 6, 2013
Hidegben előszokott fordulni a hidrotőkék kopogása. Ez ilyen dízeles csattogó hang a hengerfej felől. Nem ezt hallod véletlenül?
Opel betegség a hidrotőke, himbatengely hiba. Próbálj ki valami motormosó adalékot. Ha szerencséd van segít.
Köszönöm a tippeket, most, hogy írjátok a hidrotőkét így beugrott, hogy az egyik ismerősöm is ezt mondta még a nyáron, hogy talán az okozhatja a problémát (mert azt már akkor is lehetett hallani a kipufogó felől, hogy nem úgy jár a motor, nem olyan a hangja, mint amilyennek lennie kellene.)
A hozzászólás módosítva: Dec 6, 2013
Idézet: „Próbálj ki valami motormosó adalékot.” Azt hova kell tölteni? Hogy kell használni? Utána olajcsere kell? Egy kicsit okoskodnék a szomszéd opeljaval, neki is ezt csinálja de állítólag 3000-3500 fordulatnál, de nincs is szép alapjárata a motornak, mintha döglene meg majd feltúrázik. |
Bejelentkezés
Hirdetés |