Fórum témák
» Több friss téma |
Ezt, meg még másik 2 szegedi üzletet én is megtaláltam, csakhogy itt akármelyik 3x... méretű csavart keresem meg, mindig ezt írja:
Idézet: „BKNY CSAVAR M3X40 10.9 NAT. 91203401 Tájékoztató ár! 3x40 10.9 DIN 912 natúr 40,37 Ft/db Árajánlat alapján”
Ha arra jársz menj be és kérdezd meg...
Írtam nekik egy levelet, hátha válaszolnak..
Milyen hosszú kell? Elég a 16-os?
Bővebben: Link
Az túl hosszú is lenne, valamint ez nem megfelelő, mert ez nem végig menetes.. Viszont írt az üzlet, hétfőn fognak válaszolni, hogy mi lesz végül, lehet elméletileg kis tételben is vásárolni.
Üdv!
Ha valakinek lemez hajtogatással akad dolga, annak ajánlom édesapám bevált módszerét: Fogsz két vaskos vinklit, közébe rakod a lemezt és satuba fogod, ha nagyon szögletesre akarod akkor fa vagy gumi kapalapáccsal végig ütögetheted a sarkot(még mindig befogva). ügyesebbek csinálhatnak ehhez célszerszámot is. Hosszabbacska vinkli (szögacél) darabot középen jó 5centis darabon megfosztod az egyik élétől, hogy azon a darabon csak egy laposvas legyen, és középen kettéhajtod ügyesen, egy hengeres tárgy körül, hogy egy csipesz szerűséget kapjál. Ezt a szerszámot bármikor fel lehet tenni a satura, a vinkli pereme megtámaszkodik a satu pofáján, a szép íves hajtás pedig mindig nyitja a szerszámot amikor lazítasz a satun. A hozzászólás módosítva: Dec 28, 2013
Ha pedig adott szélességű peremet akartok hajtani, főleg ja többet is, akkor a következő szerszámra van szükség:
Az alap itt is egy szál vaskos vinkli ennek az egyik lapjára egy laposvasat kell csavarozni, a perem szélességét az határozza meg hogy a vinkli derékszögétől mijen távolságra vannak a csavarok, és hogy mijen távtartókat használunk.a távtartó átmérője befolyásolja a szerkezet tartását, vastagsága pedig értelemszerűen a hajlítható lemez vastagságát, érdemes minél passzosabbra szabni, így pontosabb lesz a halytás és elkerüéhető hogy kiugorjon a lemez hajlítás közben.Ezt a szerszámot is be lehet fogni satuba vagy ha 90foknál meredekebb peremeket akarunk készíteni lehet nyelet szerelni a vinklire. A hozzászólás módosítva: Dec 28, 2013
Sziasztok!
Fából érdemes műszerdobozokat készíteni? Gondolok itt labortápra, erősítőre, stb. Persze ami zavarra érzékeny, azt fémmel burkolni. ~230 PE kimarad, ha csak nincs a transzformátoron kivezetés. Tárgyaltátok már ezt a fórumon?
Elég sok dobozolást látni fából.Legutóbb Alkotó mester tett fel képeket a labortápjáról a "Ki mit építettben".
Attól függ, egy erősítőnél mindenképp (akár részben, akár teljesen fából), ott szép tud lenni, de szerintem egy labortáphoz nem passzol.
A hozzászólás módosítva: Dec 30, 2013
Szia, szerintem szimpátia, és szakértelem kérdése. Vannak ugye "vasasok" meg "fásak", ki mire rendezkedett be otthon. Ha ügyesen festik, vagy burkolják, lehet akár ugyanolyan mindkettő, de a fadoboz érintésvédelme ugye jobban biztosítható. AZ előlapot azért a pontosság kedvéért javallom mindenképp fémből vagy műanyagból készíteni.
A hozzászólás módosítva: Dec 31, 2013
A fa egyszerűen megmunkálható, és olcsó... de te is írtad, minden extra igényt külön kell megoldani.
Nem lehet forrasztani, nehezebb ragasztani, és ugyanolyan szerkezeti szilárdsághoz nagyobb méret tartozik. Ezen felül a párásodás is megviccelhet hálózati feszültségen is....
Esztétikailag azonban, tagadhatatlanul van helye a kasznik között.
Hogy olcsó, avval vitáznék. Ha megfelelően megmunkálod, felületileg lekezeled, a többszörösébe kerül mint a fém. A Tenoron pl. 10 rétegű csak a lakkozás. Alatta impregnálás alapozás, pólustömítés, pácolás. És még nem beszéltünk a közbelső polírozási fázisokról. Olcsó? Hát egy cseresznye, vagy bambusz ami megfelelően szárított, és feszülésmentes, nagyon nem olcsóbb mint a fém. Egyszerűen megmunkálható? Nem kevésbé mint a fém, ha megvan hozzá a géppark. A hozzászólás módosítva: Jan 1, 2014
Valami nagyon hasonlót írtam... )
A lényeg, hogy egy konyhaasztalon is fel lehet dolgozni, (nem úgy az acéllemezt,) de mire felveszi azzal a versenyt, rengeteg energiát és költséget felemészt, hogy megbízható és szép is legyen.
Sziasztok! A trisós kifőzéssel akadt egy kis gondom: a 44cm-es lemezemet semmibe sem tudom úgy belerakni, hogy beleférjen. Még tepszibe se. Anyám nagy paradicsomkifőzős bödönjébe úgy lehetne csak kifőzni, ha 70% lepi el a lemeznek. Szabad azt, hogy egy óráig forralom egyik felét, aztán megfordítom a másik órára őket? Csak akkor lesz egy rész, ami 2 óráig forr majd...
Bocsánat, tepsi. Mifelénk 2 féleképp is mondják Vajdaságban..
Csinálj(atok) hozzá egy nagyobb tepsit /mint írtam/ (Nagyfalusiaknak: tepszi), és két lángra téve kifőzöd. A 'darabban' főzés nem jó!A paradicsomot is befőzik.
Akár vastag fóliából is jó, csak ki kell merevíteni drótvázzal, és lemezt kell alá tenni!.EGÉSZ! M.O.-on kétféleképp mondják, de főleg tepszinek. A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2014
Akkor az amolyan pösze tepsi.
Tudom, de nincs miből csinálni tepSit.. Semmi anyag...
De a táj több, és a szebb. Írni meg irodalmi nyelven írunk (már aki tud, van aki csak 'cset'-ül).
A lakatos bácsikádnak sincs? Csak nagyjából kell meghajlítani, utána kiegyengethető, és újra felhasználható. Ereszcsatorna bádog is jó, csak össze kell falcolni (korcolni). Nincs senkinek egy ócska autó ajtója, vagy sárvédőlemeze?
Nem nincs. Régen volt egy pont ilyen dolog neki, aluból volt pont hajtogatva, és 2x belefért volna a dolog, de abból azóta csináltunk már egy erősítő dobozt, szóval...
Szóval még egyszer felteszem a kérdést: nem lehet úgy kifőzni lábasban trisóval aluminum lemezt, hogy először háromnegyedéig beleteszem az egyik felét, majd megfordítom egy óra múlva, s a másik felét teszem bele?? Nagyon sürget az idő, s nincs megoldásom még arra, hogy a 44cm-es lemezem hogyan főzzem ki..
De az zavarja a festést? Le lesz 3 réteg feketével festve, illetve 2-3 réteg lakkal...
Mivel a nitro hígítós spray nem tapad alumíniumon, már próbáltam. Tehát lehet alkalmazni amit leírtam?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |