Fórum témák
» Több friss téma |
Szerintem ez valami reteszelt kozbulso tar lehet, amit az olvaso mar nem lat. Par napja en is belefutottam ilyen hibaba, muszerfalon inditas utan hatalmas STOP felirat, az olvaso meg nem ad hibat. Utolso eselykent akku le, var, akku fel. Stop felirat a multe
Sziasztok. Autocom-ot szeretnék ebayről és hogy oldjam meg hogy ne akadjon fent. Nem ezen a neven van hanem hogy universal tester. Mik a megoldàsok?
Sziasztok! Csak felületesen vágom miről van szó nekem is van golf4-hez kábelem. Szal annak idején 6-7 éve mikor vásároltam és kutattam a témában, valahol azt olvastam hogy a mai és akkori, korszerű gyors gépek nem igazán alkalmasak autó diagnosztikára. Meglepő módon pont a gyorsaságuk matt! Úgy emlékszem a régebbi soros portot még aktívan használó lassúbb gépek tökéletesek, mert az autó sem olyan gyors. Ezért tartok itthon diagnosztikára egy régi kis IBM-et. üdv
Mit találtam!
Pár nap és letesztelem. Természetesen bluetooth-on
Üdv!
Sajnos bluetoothon nem jött össze a dolog Viszont van egy ilyen kábelem, amit megcsapolva használnék, ahogy ezen az oldalon. Szerintetek működőképes a dolog? Van egy rajz is, amin az R9 ellenállás mellett van a "3,1V?!" írás. Ez mit takarna? Köszi.
Srácok!
Bonyolult lenne azt megvalósítani, hogy OBD csatlakozón keresztül kiolvasni a hűtővíz hőmérsékletét és vagy megjeleníteni egy hétszegmenses kijelzőn, vagy - ami még jobb lenne -, megjeleníteni a napi számláló helyén?
Íme az én megoldásom.
Az alany egy 97-es A4 B5 AFN motor, KW1281-es protokollon olvasva.
Szuper! Én egyszerűbbre vágyom. Csak a víz hőmérséklet érdekelne akár egy 7szegmenses kijelzőn.
Esetleg van köztetek egy vállalkozó kedvű, aki készítene egy "modult", ami egy Astra H kocsiban a csak a hűtőfolyadék hőmérsékletét kiolvasva, kijelezné valamilyen egyszerű módon.
Aki nem ismeri a típust, nincs benne hőmérő, vagy egy visszajelző a műszerfalon, ami akkor jelez, mikor már nagyon meleg a víz. "Titkos menüből" kiolvasható, de macerás belépni a menübe és akkor a kijelző a "titkos" adatokat mutatja. Nem kérem ingyen, reális összeget hajlandó vagyok fizetni érte. Köszönöm! Szabi
Nem egyszerűbb, ha beszerelsz egy ilyesmi műszert?
Üdv Uraim!
Segítségre volna szükségem, vásároltam egy klón Op-com interfészt. Volna egy olyan hiba hogy nem kommunikál az autóval és további hibakódokat generál az adott járműbe. Találkozott esetleg valaki ilyen hibával ? Köszönöm előre is üdv.:ripso7
Igen, találkoztam, amikor rossz FW került rá. Szedd szét és nézd meg milyen PIC van benne! Ha 18F458, akkor javítható, ha 18F45K80, akkor nem biztos, ha semmi nincs a PIC-re írva, vagy csak az, hogy OPCOM, akkor szinte biztos, hogy nem javítható.
Helló!
Köszönöm a gyors válaszod 18F45K80-as van benne. Lehet valami csinálni vele? Ötlet?konkrét megoldás ? Köszönöm előre is. Üdv.:ripso7
Szia! Szoktam ilyen diag cuccokat javítani. Ha nem tudod itt megoldani keress meg PÜ-ben
Helló!
Olasz E-g@s autógáz vezérlőhöz letölthető a PC-re Sly-injection program, amivel a beállításokat el lehet végezni. A vezérlő és a PC közé kellene illesztőt építenem. Tudja valaki, hogy lehet építeni ilyet?
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek tippje arra, hogy egy B5 Passathoz milyen olcsó kódolvasót szerezzek be?
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy obd2-es diagnosztika olvasó, felhasználható e obd1-es ecu-hoz? Köszi!
Találtam egy ilyen csatlakozót, akkor ez ilyen beetetéses valami lehet? Daewoo Racerhez kellene, amin ALDL csatlakozó van.
Az ''obd2-es diagnosztika olvasó'' valószinüleg CAN buszt használ.
Az autódon még K-line sincsen, nem hogy CAN busz legyen. Az a kábel biztos, hogy NEM jó. Esetleg egy méregdrága Bosch KTS 520-al müködne az a kábel, de más olcsóbb diagnosztikával biztos, hogy nem.
Üdv!
Valaki meg tudja mondani, hogy a 2007 Szuzuki Swift milyen OBD protokolt használ? Az ebay-en vettem egy olcsó ELM327 olvasót, de az nem tud kapcsolódni az autóhoz. Ha van valakinek ezzel az autóval működő készüléke, kérem írja meg a pontos típusát és beszerzési helyét.
Szia!
Nekem 2006-os a Swift és egy ELM 327 mini bluetooth interfészem van. Telefonnal ragyogóan csatlakozik mutat mindent. Üdv: Gábor
Az ALDL-nél csak az A-t(GND) és az M-et(8192 baud) kell használd.
Az E-t(160 baud) csak a ''6 Pin Australian connector''-ban használják. Csak MAX232N-t szabad használni 1µF-os kondikkal. Minimum 5-öt illik vásárolni belőle,mert ha egy kondenzátort is fordítva teszel be, akkor az IC tönkremegy(tapasztalat).
Oké, köszönöm. Ma össze raktam, gépen kipróbáltam és szépen felismerte a program. A kondikra figyeltem. Most már csak az autós tesztelés van vissza.
A program melyik Windowson fut? vagy DOS-os géppel probáltad?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |