Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   260 / 340
(#) Chipmunk1960 válasza zandriis5 hozzászólására (») Máj 12, 2018 /
 
Szia, Kormánymű, s kormánymű vezérlő elektronikában, semmilyen módosítást, utólagos kozzáépítést, nem tartok egészségesnek, mert nagyon baleset veszélyes lehet!!!
(#) jozyt hozzászólása Máj 12, 2018 /
 
Helló Mindenkinek!
A 226. oldalon lévő DRL vezérlő kapcsolással kérdeznék. Megépitettem 13V zénerrel, működik is, viszont ha kicsit fentebb tekerem a zene hangerejét, egyből elkezd dickólámpát játszani. Egy kondi sorbakötése a zénerrel megoldás lehet?
Köszönöm!
(#) bbb válasza jozyt hozzászólására (») Máj 12, 2018 / 1
 
Ha a "válasz" gombot használod, akkor meg is lehet találni miről beszélsz, de így szerinted ki lesz, aki visszakeresgél 40 oldalt, hogy kitalálja a gondolataid?
(#) jozyt válasza bbb hozzászólására (») Máj 12, 2018 /
 
Én ezt úgy szoktam megoldani, hogy fent a cimsorba beirom a kivánt oldal számánál egyel kevesebb számot. Egyébként ez az a kapcsolás: Bővebben: Link
(#) bbb válasza jozyt hozzászólására (») Máj 12, 2018 / 1
 
S miből gondolod, hogy mindenkinél úgy van beállítva az oldal, mint nálad? Sokszor olvasni itt, hogy "mint fentebb írtam", ami tisztán jelzi, hogy sokaknál a friss írás van alul, úgy rendezi az oldalt. Ezzel szemben én jobban szeretem, ha a friss írás elöl van, így pl. nekem nem ugyan az jön elő a 260. oldalon, mint nekik.

S, ha ez nem lett volna világos számodra - te kértél segítséget, így tehát neked kell megadnod a lehető legtöbb dolgot ahhoz, hogy segíteni tudjanak neked. Ha nem tudsz konkrétan kérdezni, akkor ne csodálkozz, ha nem jön neked tetsző felelet.
(#) Chipmunk1960 válasza bbb hozzászólására (») Máj 13, 2018 /
 
Én visszatekertem, mégsem találtam....
(#) bzumi hozzászólása Máj 14, 2018 /
 
Sziasztok olyan segítségre lenne szükségem, hogy a 3 pont közül most melyik-melyik? a fölső a pozitíb, a alső kettő a kapcsolt elmenő, vagy itt hogy van? kis rajzon világos, de képen meg háromszög alakban van. kérlek segítsetek köszönöm

gomba.jpg
    
(#) zolika60 válasza bzumi hozzászólására (») Máj 14, 2018 /
 
Úgy tarts a kezedben ahogy a rajzon van, felül legyen a középső és akkor a sorrend ugyan az lesz mit a kapcsolási rajzon. Tehát a bal szélső a közös a felső középső az egyik kapcsoló a jobb szélső a másik.
(#) bzumi válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 14, 2018 /
 
Köszi Zolika
(#) Directors hozzászólása Máj 19, 2018 /
 
Sziasztok!

Hogyan lehet kimérni oszcilloszkóppal a főtengely jeladót és a vezérműtengely jeladót ha az érzékelő indukciós , vagy Hall elven működő ?
(#) stevepapa válasza Directors hozzászólására (») Máj 19, 2018 /
 
Nincs különbség, elvileg szinuszjelet kell látnod mikor pörgeted a motort.
(#) VIM válasza Directors hozzászólására (») Máj 19, 2018 / 1
 
(#) Directors válasza stevepapa hozzászólására (») Máj 19, 2018 /
 
Köszi!
Neked is VIM.
(#) tündér hozzászólása Máj 21, 2018 /
 
Kedves Szaktársak!
Vettem egy fordulatszámmérőt, autóba (Fiat Brava).
Véleményeteket kérem, esetleg mit csináltam rosszul? Nem jól kötöttem be, esetleg nem jó a műszer ehhez a gyújtás rendszerhez.
A fotón látszik, hol csapoltam meg a gy.trafó bemenetét.
Rajzhelyesen bekötöttem, és nem mutat jó értéket. 2000-es fordulatot sem mutat, egy II.-ban történő gyorsításnál...

Köszönöm a segítséget!
(#) VIM válasza tündér hozzászólására (») Máj 21, 2018 /
 
Szia! Csak annyi a gond, hogy fele impulzus jut el a mérőhöz, mert a másik oldali negatív impulzusai nem jutnak el oda. Ez a kapcsolási megoldás közös negatívú gyújtótekercshez lenne jó de neked a pozitív a közös pont a trafónál és csak az egyik oldalról vetted le az ott keletkező impulzust. Azt nem tudom, hogy az mivel társulna ha diódával záró irányba elválasztva egymástól a két negatív oldalt kötnéd be.
(#) Tomi111 válasza tündér hozzászólására (») Máj 21, 2018 /
 
Ha hátul átkapcsolod kéthengeres állásba? Akkor nem duplát mutat? Persze ha van olyan... nem látom jól a csatolt képen...
Na meg oda kell lépni, nem mint a nyugdíjasok, 2000 alatt elvált...
(#) VIM válasza Tomi111 hozzászólására (») Máj 21, 2018 /
 
De, van ott valami henger választó kapcsoló, csak milyen állásai vannak ... most, hogy mondod, nem is vettem észre.
(#) tündér válasza Tomi111 hozzászólására (») Máj 22, 2018 /
 
4-6-8 hengeres állásai vannak. A 8 hengeres állásban mutat a "legtöbbet" .
Köszi a pünkösdi segítséget!
Hülye voltam, mert azelőtt "belefaragtam" az autóba a műszert, hogy megnéztem jól működik e...
A hozzászólás módosítva: Máj 22, 2018
(#) Tomi111 válasza tündér hozzászólására (») Máj 22, 2018 /
 
A Fiat gyújtótrafóját nem ismerem. A piros és fekete bekötése egyértelmű. A trafónál valószínű csak az egyik van. Vagy állandó test vagy +12V. A zöld vezetéket ha az egyik gyertyakábelre tekered, néhány menetet, akkor mutat valamit? ( csak kívülről rátekerni !)
A hozzászólás módosítva: Máj 22, 2018
(#) meroly hozzászólása Máj 23, 2018 /
 
Sziasztok!

Újra segítséget szeretnék kérni. Adott egy Renault Clio 1.4 16V 2003-as K4J motorkódú.
Elég keveset futott a kocsi, 14 évesen vettem 15 ezerrel, már 40 van benne.
Tavaly háromhengerezett ilyentájt, akkor az eredeti trafókat cseréltem berura és kapott új bosch platinum gyertyákat (továbbá egy fojtószelep tisztítást és fhp jeladó tisztítást is). Megszűnt a hiba.

Aztán kb ősszel kezdődött hogy 4000 körül megtorpant. Erről itt is beszélgettünk sokat, végül a gyertyákat cseréltem densora, azóta ez a hiba nincs.
Rá pont két hétre katalizátor hatásfok hiba, (és nem lamdba), mert kimérettem, a CO a határérték felett van kicsivel. Ez műszakiik ráér, mert nem vezérel vissza és időszakos a hiba is amúgy.

Nos a mostani jelenség az, hogy alapjáraton remegős, rázkódós a motor. 1-1,5 másodpercenként rezzen egyet. Ha a váltót fogom nagyon érezni, de ülésből is simán. Bakokat cseréltem, nem attól.
Végeztem egy halom mérést, minden érték a szervizkönyv szerinti határon belül van. Sajnos semmi kiugrót nem látok, ahol esetleg meg tudnám mutatni hogy na ott van a rezzenés. De a mérések közben végig volt.
Ehhez adalék hogy a hétvégn egyik indulásnál 3 henger járt csak, 10 másodperc múlva már ment rendesen, azóta sem jött elő ez.

Szerintetek mi lehet az oka?
Küldöm a mérési ábrákat.
A hozzászólás módosítva: Máj 23, 2018
(#) meroly válasza meroly hozzászólására (») Máj 23, 2018 /
 
Nem fért el, van még ábra.
Egyébként a kocsi szépen megy, jól gyorsul, van benne erő bőven, fogyasztás is átlagos 7,5 liter, ebben felesben város és főút, néha pálya is van.
Hálás köszönet előre is.
A hozzászólás módosítva: Máj 23, 2018
(#) sufni-tunning válasza meroly hozzászólására (») Máj 23, 2018 /
 
A befecskendezési időtartamnál mi az a "leesés", amit látok a diagrammon? 3. kép Csak kérdés.
(#) meroly válasza sufni-tunning hozzászólására (») Máj 23, 2018 /
 
Hát pontosan meg nem mondom neked, de 0,3ms az időtartam.
Annyit a többin is ingadozik.
(#) babchy válasza meroly hozzászólására (») Máj 23, 2018 /
 
Szia! Az enyém ilyen amióta megvan. (6-7 éve) Eleinte túráztam rajta sokat.
Gyertyákat, trafókat rendeztem. Kiszedtem a befecskendező szelepeket, átmostam őket oldószertel vezérelgetés közben. Prémiumot tankoltam, sorba mindegyiket(az OMV a legjobb) Használtam gyári adalékot.
És nem sokat értem el. Hol jobban, hol kevésbé de érzem..
Amúgy lehet,h.valamelyik bef.szelep nem tökéletes. Egy Kolega szerint a hengerfejben a szelepeket kellene becsiszolni, mert nem tökéletesen fekszenek a szelepfészekbe. Hát lehet, de ezért biztos nem szedem szét. Ha valamiért muszály lesz, biztos megcsinálom..
(#) meroly válasza babchy hozzászólására (») Máj 24, 2018 /
 
Uh köszi szépen.
Hát az az igazság hogy eddig nem volt ám ilyen baja, ez most jött elő nemrég. Ezért is fura. De egyre több helyről hallom hogy másnak is ilyen, ok elfogadom akkor legyen.
Nade a háromhengerezés az tuti nem volt okés.
(#) VIM válasza meroly hozzászólására (») Máj 24, 2018 /
 
Szia! A hidrotőke hiba ugyan ezt okozza.
(#) meroly válasza VIM hozzászólására (») Máj 25, 2018 /
 
Utána olvastam, egyik hibát se produkálja, olaj sem fogy, erős a kocsi, megy rendesen, nem fogyaszt többet és nem hangos, melegen főleg.
Illetve erre valahogy jeleznie kéne az ECU-nak nem?
(#) kzozo válasza babchy hozzászólására (») Máj 26, 2018 /
 
Az injektorokat mivel mostad át? Én is tervezem a közeljövőben, ultrahangos mosó + izopropil alkohollal. Csak az alkoholtól tartok egy kicsit, nem fog -e kárt okozni...
(#) Chipmunk1960 válasza meroly hozzászólására (») Máj 27, 2018 /
 
Szia, Megkérdezhetem, hogy ez melyik teszt szoftver?
(#) Chipmunk1960 válasza babchy hozzászólására (») Máj 27, 2018 /
 
Szia, Próbáld meg a szeleptisztító adalékot. A másik amiről láttam valami videót, homokszúrásos módszerrel, de talán őrölt dióhéjjal, a kipuf csonkot levéve tökéletesen fényesre "csiszolta" a koromlerakódásokat.
Következő: »»   260 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem