Fórum témák
» Több friss téma |
Nekem a csomagtér ajtóba a köteg volt megtörve, az ajtó nyitás zárás megzavarta az autót. Egyszerűen elvolt érve a vezeték szigetelése és hullamerev volt. Később a kábel is szabad lett ami letestelt és automatikusan bekapcsolta az ablakfűtést a belső világításon keresztül,két szál összeért, ha a világítást kiszedtem, a probléma megszűnt, de világítás nem volt. Érdemes kiszedni az átvezetőt, és megnézni a szálakat, nem-e törtek el.
A hozzászólás módosítva: Jan 7, 2019
Sziasztok! Opel Astra f 95 hibakódot (Melegindítás szelep - feszültség túl alacsony) írja ki. Mit kell rajta megnézni kicserélni. Volt már ez a hiba, de egy hosszabb út után nem írta ki. Azóta nem is foglalkoztam vele, csak most néztem meg van -e valamilyen hiba mert 1,5 literrel fentebb ment a fogyasztásom.
Sziasztok! Újra itt vagyok az isuzu motoros edu-val megit probléma van.. Vagyis szerintem nem az edu a rossz most hanem nem kap tápot egyszerűen.. A 20 A bizi jó mi egy rossz edu kicsapott de azóta már ment másik eduval.Egyszerűen nem tudom mi lehet az oka hol tud elveszni a 12V táp.. Ha lehúzva mérek akkor nem találtam semmit egyik ponton sem (kettő 12V és kettő GND van).. Tudja valaki konkrétan hová megy az edu tápvezetéke a kötegben? Nem találok olyan rajzot mi ezt ábrázolja.
A főrelé a K46 jelű relé a mellette lévő K820 az üzemanyag mennyiség szabályzó főreléje. Arról a 20A-os biztosítékról kapnak táplálást amiről beszéltél. Próbáltam azt a részletet felnagyítani ami a motorvezérlőhöz köti őket de nem tudom, hogy mit lehetne még felnagyítva megnézned, hogy közelebb kerülj a megoldáshoz.
... és még ezeket lehet így megnézni, esetleg mondjál konkrétumot, hogy melyik rész ... Hibakód ...
Szia! Jó minden már izzót is kötöttem az EDU-ra ,hogy lássam stabil tápellátása van .. Egy baj van a p0251 hiba eltűnt úgy,hogy nem hozza sem EDU-val sem nélküle (nélküle előtte hozta de most nem) Ez számomra érthetetlen... Az EDU-t méregetem de szerintem jó..Ha nem akkor meg miért nincs hibakód sem vele sem nélküle?? Átok ül ezen a vason..
Ez a P0251 hibakód az - befecskendező szivattyú üzemanyag-adagoló vezérlése "A" vezérműtengely / forgórész áramkör hibás működése- lenne szabad fordításban. Van "B" oldali is de azt nem tudom megmondani, hogy ezek hol vannak helyileg a blokkon vagy a befecskendezőn.
Ez az ezt vezérli ez az EDU..Három szelep van a relén meg ez az erősítő vezérlő EDU még egy szeleppel áramkörileg..
Nincs P0251 hiba valahogy eltűnt.. Nem értem ez,hogy lehet. Nem hoz semmi hibát de nem indul..Remélem az EDU rossz mert ha ECU is ahhoz nem igen merek hozzányúlni... Azt még az erősebb fény is tönkreteszi mikor szétszedi az ember,ki van töltve olyan kocsonyás szilikonnal..Láb felszakadást még megoldanám de a szétszedés lenne a fő gond..Erősen le van zárva ha szétszedik új lapot szoktak rá tenni..Most várok másik EDU-ra egyenlőre nm tehetek mást..Lehet ebbe rossz még valamelyik logikai chip azokat nem cseréltem mindet csak mi volt..
Megoldódott a hiba Most sincs hibakód ha lehúzom de megy egy másik edu-val (mi teljesen új maga a nyák). Van a régiben pár alkatrész mi nem lett cserélve valószínű azok közül valamelyik rossz még..
Üdv Uraim! Egy érdekes hibával találkoztam (tudtam róla). Anno mikor vásároltam szeretett G Astrámat (1998 X16XEL 1.6 ferdehátú benzin) Az előző tulaj mondta, hogy eszi az akksikat az autó. Kb 1.5-2 év alatt kivégez egy akksit, és ha nem használja az autót 1 hét alatt lemerül. A generátorra rámértem 13.8-14V feszültség van alapjáraton. Viszont ha az autót leállítom és várok pár percet, akkor nyugalmi állapotban valami szívja az akksit. ~100-120mA-t mértem. Mérés alatt elkezdtem kiszedni a beltérben a biztosítékokat, de végig 120mA maradt. A motortérben van pár biztosíték még, ott is sorba kiszedtem őket. Az egyiknél leesett az áram 50-70mA környékére. Ez a biztosíték az ECU immobiliser, riasztó (nincs benne) stb biztosítéka. Kérdés, szerintetek a maradék 50-70mA merre szivároghat el?
Szia ennyit egy szivárgó dióda is ehet a generátorban,ha tényleg mindent megnéztél. Központi zár is fogyaszt valamennyit,
Üdv!
A 120 mA sok,nem csoda hogy kinyírja az akkut,pláne télen. Kb.10 mA-t kellene mérned. Utólagos riasztó,indításgátló,bármi van benne? G Astrákba talán már nem,de az F-ekbe még kötelezö jelleggel szerelték a márkakereskedők a KARC jeladót( hasonló áramfelvételt okozott)(értelmetlenül) És ezt néha a szerelő kollegák bizony elrejtve(pl,belsőtér világítás mögé) szerelték. Akár GPS nyomkövető is lehet-hátha céges gk.volt és csak lemondták kiszerelés helyett... Találkoztam már rossz generátor elektronikával,hasonló áramfelvételt produkálva. Ezt a legnehezebb mérni-le kell kötni a generátort hozzá. A hozzászólás módosítva: Feb 2, 2019
Szia!
Nálam dettó ugyan ez van. Astra H. 110mA leállított autónál. Központi zár, indításgátló van benne. Még nem jutottam odáig, hogy megkeressem a hibát, de egy hozzáértő autószerelő azt mondta, hogy "ez már csak ilyen". Más forrás, viszont azt mondja, hogy hetekig álló autójában sem merül le az aksi. Tehát inkább a 10mA lehet a normális. Kíváncsian várom, megtalálod-e a magas áramfelvétel helyét?
Van benne utólag beleszerelt riasztó? A G Astra -ban elhalványulóbeltéri világítás van, ami egyes riasztókat olyan állapotba vitt, hogy amiben sokat fogyasztottak.
Huhh most megmentettetek egy német kapcsolási rajz böngészéstől. Utolsó tipp nekem is a generátor dióda, csak ma nem akartam lebontani a generátort. Semmi utólagos extra nincs ami készenlétben dolgozna. Ülés fűtés, komfort ablak van, amiket én építettem be (de már ezelőtt is szívta az akksit) , riasztó nincs. A komfort modult ma lekötöttem nem változott semmi. Szerintem a generátor lesz a ludas, már csak arra merek tippelni. Esetleg ha dióda a hunyó milyenre érdemes cserélni? Mielőtt szétszedem már rendelek hozzá, ne kelljen kétszer dolgozni.
A hozzászólás módosítva: Feb 2, 2019
Amint tudok valamit írok. Ma kivettem a központi vezérlőt, illetve minden csatlakozót széthúztam amihez hozzá fértem. De változás nem történt. Amikor a biztit kiszedtem akkor esett kb 40mA-t. A többi ismeretlen helyre megy. Nekem is az utolsó tipp a generátor. Ha lesz időm leszedem és rámérek generátor nélkül.
Az autót családon belül vettem, tehát extra gps stb nincs benne. Indítás gátló a gyári van benne. Marad a generátor. Milyen típusú dióda van benne?
Üdv!
Emlékeim szerint ezekben a generátorokban már egy műgyantába öntött elektronika van,kompletten cserélhető. De előbb mindenképp mérj. Ha lekötöd és megszűnik az áramfelvétel,szerintem keress rá egy olyan cégre,ahol csak leadod a rossz generátort,és kapsz egy felújítottat. Ahogy néztem,nem olcsó egy egyenirányító hozzá,és akkor még lehet a beépített fesz.szabályzó is.
Tavaly már volt kiszedve, csapágyat cseréltem. A diódák külön voltak. Azért bízom benne, hogy a dióda a hunyó.
Üdv!
Ok,valamiért nekem kiöntött egyenirányító rémlik. Majd írd meg légyszi az eredményt.
Mindenképpen. Szerintem ha a héten jó idő lesz, akkor nekilátok. Egyébként így néz ki
Tegnap lekerült a generátor. Megmaradt a túlfogyasztás. A generátor diódákat kimérve azt mutatta, ott is minden rendben. Egyedül a szénkeféket kell cserélnem. Kezdek kifogyni az ötletekből mi okozza a túlfogyasztást.
Rádió is gyári?
Bár azt írtad minden biztit kihúztál.... Nem találkoztam még ilyen hibával,de akkor már csak az önindítóhoz megy pozitív... Van a tűzfalon is egy kisebb biztiház,maxi biztikkel(talán a klímásokban)? A hozzászólás módosítva: Feb 5, 2019
Biztos feltűnt volna ennyi idő alatt,de a helyzetjelző/tompított kapcsoló befelé teljesen vissza van tolva?Azzal lehet belsőtér világítást kapcsolni,találkoztam már sok olyan Opel tulajdonossal,aki nem tudta...
Tilthatja az elektronika a lámpát,de attól még nyitva maradhat valami kapcsolóeszköz...
Ha csak egyetlen 2W-os izzó is bekapcsolva maradna, akkor kb. 160-170mA folyna. Itt pedig alapból 110mA folyik.
Nem is azt írtam hogy izzó világít.
A rádió cserélve lett, 2din van benne, előtte még nekem volt egy sima rádió is, de mielőtt megvettem az autót, már a gyári rádióval is ezt művelte (kb másfél év /akku) Ezért (is) merem feltételezni hogy nem a rádiónál lesz a gond. De ha jó idő lesz nekiállok kiszedem. Még én is az önindítón gondolkoztam, de azt is bizti védi.
Üdv!
Gyári ablakemelős? Olyan hibával már találkoztam,hogy a komfort ablakemelő elektronika nem"aludt el". (Gyújtás levétel után ha nem nyitsz ajtót,akkor még hagy tápot az ablakemelőknek) Bár azt írtad,nincs semmi utólagos,találkoztam már olyannal is,hogy egy figyelmetlenül behúzott utólagos vezeték bevezette a vizet a vez.oldali küszöbhajlat alatt levő csatlakozóba. Ez bármilyen hibát képes produkálni. Jellemző hiba még az ötödik ajtó átvezetőben vezeték törés,és ha az ablakmosó cső is ugyanebben az átvezetőben megy és elreped,a folyadék a kötegen visszafolyik a csomagtartóba. (B Corsánál pont bele a csatlakozóba...) És persze bárhol máshol beázott csatlakozó. Rádiónál az antenna erősítő bekötést ellenőrizném,nem-e más van abban csatlakozó pontban a 2 dines csatlakozójában.(láttam már beázott antenna erősítőt is.) Egyenlőre ennyi a tipp.
Hello, mint írtam is vannak benne extrák, amiket én építettem bele, pl: erősítő, ablak emelő, ülés fűtés, riasztó az ami nincs benne. D a probléma már évekkel ezelőtt az előző tulajdonosnál jelentkezett (amikor még gyári állapotban volt az autó). Természetesen a mérést ezeknek az extra dolgoknak a lekötésével kezdtem. Nálam most van 4 éve, a második akkut készítette ki erre rátesz a rövidtávú használat is, de ezt most mellékelve sokallom azt a 100mA-t. Kb két hete volt vezeték törés az átvezetőben, amit orvosoltam (itt nem megy vízcső). Ezért állok úgy, hogy a fejemet vakarom és nem tudom mi okozhatja az áram szivárgását. Mivel az autót családon belül vettem, így tudtam erről a hibáról. De ezt a hibát anno betudtam annak, hogy két-három hetente egyszer ha kihozták az autót és volt ideje lemerülni, szulfátosodni. Az ablakemelő gyári, a 12 volt az folyamatosan jelen van az emelőkön, csak a vezérlése az amit a gyújtás kapcsoló ad pluszba (fel-le emelés csak gyújtás mellett). Első-hátsó ablakok külön biztosítékkal vannak védve. Tehát, ha kihúzom a biztit marad a túlfogyasztás. A komfort modult kiszereltem, szintén megmaradt a fogyasztás. A reléket egyesével kiszedtem a biztosíték táblából, változás semmi. Még a motortérben akarok szétnézni. Amit még próbáltam, ajtókat bezártam központi zárral lezártam az autót és vártam 20 percet. A fogyasztás szintén jelen van. Mivel a biztiket kiszedtem egyesével és az ECU nál esett 10mA-t (motortéri biztosíték tartó). Még azt merem feltételezni, hogy a multiméterem csal, vagy valami a motortérben direktbe van kötve az akksival, amiről nem tudok, vagy hogy az akksi döglődik és megzavarja a mérést. Maga a komfort modul a jobb oldali küszöbnél van elhelyezve a központi zár vezérlő mellé, itt nem láttam vizesedést. Bal oldalt az X1 csatlakozó környékén a lábtérnél szintén rendben van a kábel köteg, törést nem láttam, és vizesedést sem.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |