Fórum témák
» Több friss téma |
Köszönöm szépen a segítséget!!!
Ennyi hiba latszik a panelen. Itt egy ugyanolyan 0ohmos jumper lehet mint az alatta levok?
Sziasztok.
Van valakinek tapasztalata: AEG GST243 macro típusú kazánnal? Hiba: A digitális LED kijelző - 2x7 szegmens, piros LED - időközönként, rendszertelenül sötét, nincs kijelzés, majd újra bekapcsol. A kazán eközben hibátlanul működik. Az LCD kijelzőt tartalmazó panelen, a valószínű stabilizátor környékén a panelen elszineződés látható. Van valakinek ötlete? Előre is köszönöm
Szia!
Az a színe alapján inkább egy kondenzátor (volt).
a panel alsó szélén a stabilizátor látható
Talán ezen a képen jobban látható.
Ez szerintem egy stabilizátor IC. Sajnos rajzom nincs róla
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy adott egy kombi kazán Vaillant vcw int 24-12h . A következőt csinálja, megy a fűtés és kozben csinal meleg vizet, de a fűtés kozben megy mert nincs az az átváltás mint kéne legyen. Viszont ha nem.megy a fűtés akkor nem csinal meleg vizet egyaltalan.. :/ mi lehet az oka vajon. Koszi a válaszokat.
Nem ez volt a kérdés, és nem is neked válaszoltam!
Earl000018 paneljén van 2 db 0 ohmos ellenállás (vagy ha úgy jobban tetszik, rövidzár, átkötés). Fölöttük van egy elfüstölt, barnás színű alkatrész, ami szerintem kondenzátor.
Ha jól látom, akkor azon BSP51 felirat van. Az nem stabilizátor, hanem darlington tranzisztor, ami esetleg a kijelzők közös anódját, vagy katódját kapcsolja.
A hozzászólás módosítva: Nov 27, 2019
Köszi. Akkor nem értem: két számjegyet jelenít meg, és miért van csak egy tranyó? a két digithez kettő járna!
Mindkét kijelző kialszik. Nincs esetleg kapcs rajzod?
Athidaltam, jo lett. Amig nem jon meg bele a panel addig legalabb van fűtés
Szia. Nem jól láttam a valóságban és a fotón.
BSP52. Ma reggel már be sem kapcsolt a kijelző. Van ötleted? Darlington csere?
Sziasztok,
Ismét hozzátok fordulnék egy kis segítségért. Adott egy Westen star condens 24+ kazán csak és kizárólag padófűtés. Elősször azért fordultam hozzátok, hogy nem ad meleg vizet használati oldalon csak felfűti a vizet 92fokig majd letilt és kiengedi a meleg vizet majd kezdődik az egész előröl. Arra kaptam választ nagyon szépen köszönöm. A megoldás a másodlagos hőcserélő kitakarítása elpiszkosodása lett. Nagyon jól is működött fél évig. Majd egy újbóli takarítás után most csak egy hónapig bírta. A kérdésem az volna: Kétszeri kitakarítás után honnan és miért tud még mindig így elkoszolódni? Az előzetesen megállapított hiba nem a fő okozója volt így a takarítás igaz segített, de nem oldotta meg? Ha ez lehetséges akkor mi lehet benne a hiba? Előre is köszönöm a segítséget. Üdv.: Szerző Sándor
Sziasztok!
Nem hiba, csak egy kérdés: mennyire helyes dolog pl. egy Westen Boyler Condens+24 kombi kazánhoz egy sima ki-bekapcsolós szobatermosztátot felszerelni? Ha jól tudom ennek kivehető az előlapjából a kezelőpanel, ami szobatermosztátként is használható, két szál vezetékkel bekötve. Ha ezzel van bekötve, akkor modulál a szobahőmérséklet függvényében? Mert a ki-bekapcsolós termosztáttal értelemszerűen nem tud. Üdv! Tomi
Nem ismerem a kazánodat de pl. az Ariston csakis kizárólag a saját Sensys termosztátjával tudja amit leírtál.
Gyanítom hogy a tiéd is csak a sajátjával tudja, de ezek biztosan részletesen le vannak írva gépkönyvbe, hogy tudja-e a modulációt ha beviszed a kezelőegységet a nappaliba. Ha kipattintható, akkor spóroltál 40ezret, de egyébként a fiam is egy darabig vacakolt a Sensyssel aztán eladta és most egy Computherm rádiós van 2 éve. Nem jelezte hogy ezzel ugrásszerűen megnőtt volna a fűtésköltsége pedig nagy fogtechnikus. Egy n-edik fokig összelőtt rendszernél biztosan kimutatható a kevesebb fűtési költség, átlag esetben nem jelentős, vagyis biztosan az de a 40ezret ha behozza 10 év alatt akkor felesleges beruházás. Viszont, padlófűtésnél vitathatatlanul ajánlott, a nagy hőtehetetlenséget egész gyorsan megtanulja lekezelni, itt van létjogosultsága. Nálad semmi járulékos költség nem lesz a vezetékelésen kívül, miért nem léped meg ha minden adott hozzá...?
Szia! Nem az én kazánom, egyik havernál szerelték fel és neki is rádiós computhermet szereltek hozzá. Csak kíváncsi voltam, a véleményekre. Már találkoztam máshol ilyennel úgy bekötve, hogy a kazánból kivették az előlapot( kezelőpanel), és azt tették a szobába termosztát helyett ( csak két szál vezeték köti a kazán vezérlőpaneljához) , a helyére egy takaró lapot pattintottak.
Sziasztok!
A probléma már megoldódott. A bajt a váltószelep elektromechanikájában lévő rugó okozta. El volt törve a rúgó utolsó tekercse így nem tudta a szelepet mozgatni. Csak azért írom le, ha netán valaki hasonló hibába ütközne nem biztos, hogy egyből meg kell venni az egész váltószelepet, ami igen drága. Köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
Átváltási hang alapján meg lehet állapítani ennek a váltószelepnek a hibáját? Bővebben: Link Ha beragadt, esetleg még menthető kitakarítással? Már ha szétszedhető. Mint egy leterhelt trafó, jelenleg olyan hangot hallat. A hozzászólás módosítva: Dec 2, 2019
Szia! Valami ilyesmire számíts ha szét akarod szedni de ahogy látom a nyuszis az nem mobil motoros megoldású (nem levehető egy mozdulattal a szelepről hanem csavaros rögzítésű az alaplapja).
Üdv!
Semia Duval F24 gázkazánnál a következő probléma. Fűtés gond nélkül működik. Melegvíz előállításnál 2-3 perc után a kazán hibajelzést ad (piros led villog). Hőcserélő 3-szor volt tisztítva. Az első tisztítás után működött 2 hónapig. A második tisztítás után-ekkor már a váltószelep is tisztítva lett- 1 hétig nem volt gond. Most már állandóan fenn áll a hiba. Tudna nekem valaki tanácsot adni?
Sziasztok!
Adott egy Ariston Genius One System 24 kondenzációs gázkazán ami minden reggel kiírja a 103,105-ös hiba kódot. A "keringtetési hibát" a nyomás a rendszerben hideg állapotban 1,2 bar Cube s Net termosztát van hozzá. Újra indítani a termosztátról nem tudom ki kel mennem a kazánhoz resetelni és utána indul magától. A kérdésem a következő: mit kel tennem hogy a hiba kód meg szűnjön?? Előre is köszönöm a válaszaitokat. Üdv.: Madár65
Szia! Kettő egyforma ilyen NTC van benne és a "robbantott rajzon" a 19.-20. oldalon van feltüntetve a csöveken. Talán valamelyik érzékelő nem megfelelő értékű és ezért tilthat le a vezérlő. Az értéküket meg kellene mérni lehetőleg azonos hőmérsékleten, hogy 10 kohm körül van e az értékük és egyforma értéket lehet e rajtuk mérni. A tágulási tartály nyomása az az előírt értéken van?
Szia! A tágulási tartály nyomása megfelelő! Meg fogom mérni a két érzékelő ellenállását. Köszönöm! Szerinted ez lehet a baj? Én már az elmenő víz túlmelegedésére gyanakodtam. Viszont azt nem talaáltam sehol, hogy milyen hőmérsékértéknél tilthat le.
Megmértem a két érzékelő ellenállását. Az egyik 11,2 kohm a másik 11,5 kohm.
Talán még annyit nézzél meg, hogy ha leveszed a burkolatot és HMV vételezést csinálsz, hogy akkor is lekapcsol e a kazán, mert akkor az égéstermék elvezetéssel lehetnek problémák avagy a ventilátor nyomáskapcsolója ejt el.
Le volt véve a burkolat(az eleje), akkor is produkálta. Legszívesebben leverném a falról.
A hozzászólás módosítva: Dec 3, 2019
Szia! VIM az égőtér burkolatára gondolt, annak levételére, ahol az a presszosztát a műanyag csöveivel és az elszívó ventilátor is már szabadon látható. Ezt levetted?
Azt nem. De ha az égéstermék elvezetéssel van gond, akkor fűtésnél nem csinálná ugyanezt?
A HMV készítés az teljes terheléssel indul és majd a beállított hőmérsékletre modulál le. Csak találgatok, hogy mit tehetnél vagy nézhetnél meg átmeneti megoldásként, hogy valami is kiderüljön a hibával kapcsolatban.
Köszönöm a segítséget! Próbálkozom.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |