Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Időzítő
Témaindító: Mekkmester, idő: Dec 25, 2005
Témakörök:
Már vagy kétszer leírtam, hogy a képen látom a Fet forrásában az R010 jelölésű ellenállást. 99% hogy Ő az.
Ő az és a DC-DC regulátor Ips szabályzása.
Kontrollernek nincs köze hozzá.
Bocs. Mondtam, hogy amatőr vagyok, ezért kértem segítséget.
Melyik két ponton mérjek, hogy kiderüljön, tényleg az R010 ellenállás az, amit keresek? És hogy lesz ebből használható jel?
Az látszik, hogy a forrásra megy. A másik pontja vélhetően a táp negatív pontjára. A forrásra menő oldali pontot kellene összemérni, hova adja tovább az információt. Niedziela azt mondja valami kapcsolóüzemű szabályzó áramfigyelése lesz. De hogy az melyik Ic és kideról-e hogy annak van-e típusa-adatlapja, azt kellene kideríteni. Valamint azt, hogy a kontroller ezt hogy vezérli. De maximum csak az összekötést fogod megtalálni, mert hogy mi van a programba írva és miért, azt csak a gyártó tudja.
Nem egyszerű és időigényes dolog az ilyesmi. Ráadásul nem tudható, hogy lesz-e hozadéka a felderítésnek vagy sem. De nem egy kezdőnek való feladat, ahogy írták. De ugyan így nem tudható, hogy az az út amin elindultál, vezet-e valahova is. És az sem, hogy mennyi energiát érdemes beleölni. Általánosságban nem térül meg a dolog, maximum a tapasztalat megszerzése a pozitívum benne. Valami jelet biztos le lehet venni a söntről, de hogy ez mire jó nem tudni. Mert még egy működő készülék sincs, ami alapján tudnád, hogy ez a felvett motoráram természetes, vagy rendellenes, Ez van! Legalább is én így látom.. A hozzászólás módosítva: Okt 10, 2021
Első képen ott van a dc-dc konverter az stm alatt MC34063
OK.
Mint mondtam, megoldást kell találnom. Van valaki aki vállalja, hogy kiszed az áramkörből egy jelet (segédáramkörrel vagy nélküle) ami azt jelzi, megállt a csavarhúzó? Elviszem a készüléket neki, lehet rajta kísérletezni (Egy 20x30x30cm-es csavaradagoló és egy elektromos csavarhúzó). Természetesen nem ingyen kérem.
Sziasztok!