Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Elektromos roller
Köszönöm.
Akkor be kell szereznem egy másikat. Meg valószínű egy vagy több cella is halott lehet..
Ha jó szemed van, itt a töltő fotója: https://www.shpock.com/de-at/i/XWJGLV9sumVtIHwP/elektro-roller-eyco...01-neu
itt meg a doksija, ami a töltőről hallgat https://manuall.de/eycos-b01-elektroroller/ Akksira valóban 24V-ot ír, illetve hazudik
Az első linket én is láttam.
És hasonló az enyém amit itthon találtam, csak az 24V 2A. A másik tőltő egy utángyártott laptop tőltő, állítható feszültséggel amin a maximum 24V 5A-es. Egyébként 23, x Volt-ig fel is tőltötte egy héttel ezelött, az imént rá mértem 20.01V errő esetleg vélemény?
24V/7cella=3,4V cellánként, vagyis lófütty, gyakorlatilag szinte lemerült állapotban van...
A névleges ugye 3,7V * 7 =25,9V Feltöltve 4,2*7= 29,4V -> ide kell tölteni persze cellánként nem haladhatja meg a 4,2V-ot! Legalábbis ha valóban 7 soros 18650 Li-Ion cella....
A cellák tipusa:11865, sajna ennél több infó ezen sincs.
Akkor ilyenek lehetnek a cellák...csakhogy ezek 3200mAh-sak. A B01-es rollerben meg gyárilag 4400mAh pack van, azaz 2x2200mAh cellák vannak benne a leírása szerint.
Talán már cserélhették a cellákat...
Egész pontosan ezek vannak benne:Bővebben: Linkhttps://secondlifestorage.com/index.php?threads/lg-lg....2491/
Még mi a kérdés?
A linkeden ott van: Voltage: 3.65V Nominal Charging: 4.20V Maximum 1075mA Standard 2150mA Maximum Fentebb pont ezt írtam, ezekkel számoltam...
Egy olyan kérdésem volna, szereztem egy tőltőt, rádugtam el is kezdte tőlteni, majd egy kis idő mulva, az első két páros és az utolsó kétpáros cella olyan forró lett, míg a többi nem.. le is húztan egyből.
Gondolom ezek biztosan zárlatosak?
Vagy ezek "voltak" jók, a zárlatosak miatt ezeket tölti túl...Mérj rajtuk feszültséget, töltés közben óvatosan...
De lehet töltés nélkül is árulkodok a fesz, esetleg terhelve még jobban
Szevasztok!
Hozzám került javitásra egy Cityblitz CB064SZ tipusu elektromos roller,aminek a baja,hogy valaki valamiért a műszefal összes vezetékét elvágta.Fényképek alapján a vezetékeket beazonositottam és "visszaforrasztottam" a müszerfalba.Hogy ki és miért vágta el a vezetékeket nem derült ki,az sem,hogy fesz alatt vagy áramtalanitva.Sajna a műszerfal életjelt nem mutat pedig a feszültségek megvannak 14.4v amiből a gáz és fékkarnak az 5v-ot előállitja.Bár műszerfal kapható (https://www.ebay.de/itm/255343982271) de nem tudom a szabályzó állapotát sem(Tipus:LQ-S5X) ezért kockázatos lenne ezt megvenni hozzá.Ezért a teljes elektronikát cserélném. Ebben kérném a hozzáértők tanácsát,ajánlatát,milyet honnan? Valaki ezt ajánlotta-vélemény? https://vi.aliexpress.com/item/1005002002159406.html?spm=a2g0o.prod...rom%3A
Kedves kollégák , egy kis segítségre szorulok , itt van ez a kézi gázkar , nem lelek sehol a neten hasonlót , százat is megnéztem de mondenik 6 tűs csatival van , nekem a képen levő kellene ,36 V van ráírva , más semmi, ha tudnátok valamilyen lehetőséget , hálásan venném, előre is köszönöm
A hozzászólás módosítva: Jún 9, 2024
Esetleg megmondod milyen rollerben van ez a kar? Lehet hamarabb találnál hozzá, ha annak a típusára keresel.
a következőt olvastam le , a tipusra : MS-energy-neutron-n2-plus
https://www.grx.hu/shop/egyebek/egyebek/ms-energy-neutron-n2-plus-e...roller sajna nem találok hozzá karos szabályzót A hozzászólás módosítva: Jún 11, 2024
A másik oldalára, az előlapjára vagyunk kíváncsiak (Talán még a típusszáma is látható,, meg hogy ez kijelző is, nem csak "gázkar")...a neten azt mutogatják: 5 pin!
Itt meg tudsz érdeklődni!: https://msenergy.hr/hu/szolgaltatas/ A hozzászólás módosítva: Jún 11, 2024
Köszönöm , OK.
Qilive e-roller, 6 pines hall szenzorral... E8 hibát jelez, ez mit jelenthet: motortekercs vagy hall elem probléma? A DMM 0 ohmokat mutat a tekercsekre, a hall elemek kimérésén még agyalok... A motort macerás szétszedni, de nem úszom meg... Lehúzott hall csatival zizzent 1-1-et a motor. Köszi...
Ha még mindig keresed: aliexpressnek van egy funkciója, amivel feltöltött kép alapján tudsz egy terméket keresni.
Alábbi fotódat feltöltve ezeket a találatokat adja: A hozzászólás módosítva: Aug 2, 2024
Sziasztok!
Van egy uj alis 36v5500Ma órás akkupack rúd alakú. Az akkutöltő csati 4 vezetékes,piros,fekete,sárga,fehér. Valószínű a p/fk a töltőszál,de mi lehet az s/fh vezeték. Köszi.
Valószínűleg hőszenzor, ha nincs a pakkban elektronika, egyébként bármi, ha "okos" a pakk, akkor kommunikációs jelek is lehetnek
E-roller kérdésekSziasztok !Egy Lamax rollert nyúzok pár hónapja. Lenne néhány kérdésem a tapasztaltabbakhoz ... bár sejtem sok kérdésemre a válasz : valószínű lehetséges; nincs leírás, nem tudhatjuk Érdekesség1 : ha az akku kb. fél töltés körülre csökken, a járgány lomhább lesz - gondolom az akku sajátossága ? Érdekesség2 : ugyanaz a kb 1,8 km-es út (applikácó szerint) 98%->90%, 50%->35% "akkufogyás" - ez megint feltételezem az akku technológia következménye. A leírás szerint visszatöltéssel fékez a jószág. Ezt csak a fékkar meghúzása, vagy esetleg a "gáz" elvétele is kiváltja? Nem tudom meghatározni, de "kis gázon" lassú haladásnál a gázkar visszaengedésére néha megtorpan*, néha kigurít ... illetve a fékkar kis húzására - féklámpa már jelez, de a tárcsa még nem fog - sem nagyon érezni semmit ... (A weboldallal ellentétben nem 25, hanem 20 km/h a végsebesség, lejtőn sem gyorsul 23-24 km/h fölé - sem gázzal, sem üresben...) * Ez lehet "csak" szoftverhiba ? A "gázkar" nem teljesítményt, hanem sebességet szabályoz ? A kicsit visszább engedett gázra kisebb sebességgel forgatná a motort ? |
Bejelentkezés
Hirdetés |