Fórum témák
» Több friss téma |
Megtörtént annakidjén felét visszakértem... jó rég volt(2021).. viszont így azóta sem építettem be, gondoltam bevásárolom a hiányzó alaktrészeket, és pótlom, de lassan a feledés homályába veszik
Skacok, Mesterek !
Az alábbi jelenség hiba2 vagy szolgáltatás1 ? Kb. +5 °C alatti hőmérsékleten a pedelecem "megszelídül". Sokkal finomabban kapcsolja be a hajtást, lágyabban "építi fel" a nyomatékot. Ez úgy néz ki, hogy a garázsból indulva szokásos tolás, majd kb 20-30 másodperc múlva kezdődik a finomkodás 1, lehet észleli a "fagyveszélyes" hőmérsékletet, és átvált óvatosabb, biztonságos módba ... 2, addigra hűl át valamelyik fontos alkatrész és a hideg állapota miatt csökkentett teljesítményt tud ? A garázs kb. 12-15 fokos ilyenkor
Sziasztok.
Nem tudja valaki ennek a vezérlőnek a bekötését? Ahol vettem ott nem tudnak segíteni mert csak árulják de ők sem tudnak semmit. A betáp meg a motor bekötése rendben megvan de többi az kérdőjeles.
Kisebbre állítja a motor áramát az akkumulátor kímélése miatt. Szerintem.
Sziasztok. Segítségre volna szükségem. Megtudná nekem mondani hogy ez a elektromos kerékpár ami inkább robogó-de pedál is van rajta, milyen motorral van szerelve. Hátsó kerékben van a motor, sajnos szerintem túl lett terhelve nagyon és legégett. 48V 350W-os annyit tudok, de hány colos? 12 vagy 14?
A mérete a gumira tuti rá van írva, de nem látszik a fotódon. A motort meg írtad milyen... a kivezetések számából+méréssel kideríthető hogy BLDC vagy sima kefés DC motor
BLDC motor 3 kivezetés + 5 a szenzoroktól. Gumin 14X2.50 (2.50-10) felirat van. Ezek szerint 14-es? vagy 10es?
guglinak ha nem hiszel és centivel megméred, és osztod 2.54-el
https://www.google.com/search?q=14X2.50&newwindow=1&client=...z-serp https://www.joom.com/hu/products/5f898f8d57836301067a440e?variant_i...7a4411 A hozzászólás módosítva: Júl 26, 2024
Engemet nem a gumi mérete érdekel. Hanem hogy milyen motor-t vegyek. Ennyire értetlen én sem vagyok.
Ilyet? Bár lehet a ZT-02 van neked (nem mutattad a biciklit).
A hozzászólás módosítva: Júl 26, 2024
Igazából eggyik sem. Jó borsos ára van egy új motornak.
Ha egyik sem, akkor akár leírhatnád "melyik"...
De a motornál maradva: ez nem két különálló részből áll: 1. motor, 2 .felni, amelyek össze vannak csavarozva? A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2024
It vannak képek a kerékről, ami egyben a motor is.
Bővebben: Link Ez a típusa.
Azt látom, hogy ebben más a motor, mint amit mutattál...lehet már cserélték.
Biztos hogy nem cserélte senki, újkorától ez van benne.
Üdv Mindenki!
Van egy bauers e-bike keró, 36v 3 fázis hall nélkül, szabályzó meghalt, piacon nem lehet hozzá kapni, esetleg v.kinek ötlet? Vagy valami egyszerű vezérlő kapcsolás? Választ előre is köszönöm Zsolt!
Kellene;; a közelben senki nem vállalta, mikor meglátták, be is van öntve, meg gányolták is.
Ők legalább látták! Nekünk meg egyetlen képet sem mutattál...így sokat ne várj!
Ki kell cserélni egy másfajtára, ami kompatibilis vele....
Valami ilyesmi!
Ez olyan, mint bármelyik...
Az "e-bike keró" sem a Bauers azonosítószáma, na meg a vezérlőn is tuti van címke....vagy nincs? A "kódszó" a fotómon, hogy milyet kell keresni...de nem a "piacon", hanem a webshoppokban a világhálón! A motor tuti jó, kipróbáltad? A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2024
Semmi irka-firka, a három fázisú motort hogy lehet vezérlő nélkül kipróbálni?
Adsz neki 3F 12-24 V feszültséget.
Üdv. M. Vezérlő javításA barátom Vigor EB01 tip. villany bringáját kellene rendbe hozni. Olyan mint cupika97 bringája. 48 voltos, az akkukat cseréltem, a világítás, kürt stb. működik, csak a motor nem. A motor 3 vezetékes + a szenzor. A tápfesz mérhető a szabályzó bemenetén, de a motor kimenetén nincs feszültség ha a gázkar maximumon van. A motor 3 vezetéke között 5 - 5 - 5 ohmot lehet mérni. Ha szabályzót szét szedem mit mérjek először? Gondlom a mosfeteket.Amit nem értek, hogy a szabályzóból vastag vezetékek mennének a motorhoz de pár centi után le vannak butítva. Képen látszik (első kép) A hozzászólás módosítva: Okt 1, 2024
Szia. A végfokokat általában könnyen lemérheted szétszedés nélkül is. A pozitív benenet és a motor kimenetek között megméred az ellenállást. Utána a negatív bemenettel is ugyanezt.. Ha nincs kontakt sehol akkor jók.
Kerék esetében legtöbbször a szenzorokkal van baj. Azt led diódával lehet lemérni. Piros +5V, fekete -5V, a kék zöld sárgára pedig ledet raksz ellenállással a +5V felé. Aztán lassan forgatod a kereket. Ha mindhárom vezetéken villog akkor valószínű jó. A fék kapcsoló is lehet valahol beragadva. Ekkora motornál a csatlakozók is okozhatnak bajt. Ezeket át kell bogarászni. Idézet: ...meg a kimenetén is?„tápfesz mérhető a szabályzó bemenetén” Csak 300W-os a motorja? A dupláját is tudná vezérelni a vezérlője. Nekem is a hall jeladókkal lehet probléma egy e-rollerben. Esetleg kipróbálhatod, hogy szenzorok nélkül mit csinál a motor... Na meg most egy ős (1991-es!!!) 3 kerekű Booster Trophy 2-vel küzdök. Kefés 24V-os motor (kettő darab, cirka 550-650W motorok). Gurul ugyan, de csak előre, a fóliatasztis kezelőpanelje beteg, a világítása is kihúnyt emiatt. A hozzászólás módosítva: Okt 2, 2024
A kimenetén a motorhoz menő kábeleken nincs feszültség. Meg próbálom szenzorok nélkül.
A gázkar kimenetére céloztam...ott mértél 0,5-4,2 voltot?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |