Fórum témák
» Több friss téma |
Nem lehet túl bonyolult a bekötése, +12V, test, a kimenet a motoroknak adott, mivel kis csatlakozókkal rajta van a hosszú vezetékköteg a motorokkal. A piros a +12V, a fekete a test. A motorokhoz menő vezetékek:
zöld-kék - motorok fekete - test fehér-barna - 5 vezetékes motor mikrokapcsoló 2 kivezetése (test ide vagy oda) Esetleg lehet még 2-2 szál. Az egyik 2 külön vezérlő kivezetés a riasztónak, mostanában lehagyják, vagy olyan is van, hogy kilóg, de belül nincs bekötve. A másik 2 lehet esetleg index vezérlés...de akkor vezetéknélküli, tehát lesz még egy vezeték, de az a fenekéből lóg ki, arra ne köss semmit és ne is rövidítsd meg! Üdv Inhouse
ezzel vagyok gondba 8 csatlakozása van és ezeket nem tudom hogyan meg hová kössem
Hát, ez nem sok. Szétszedve ki lehetne mérni, ha ismered a müködési elvét.
A záromotorok megvannak, kiprobáltad, müködik mind? Mert ha az is hiányos, nem nagyon éri meg foglalkozni vele. 3-4000 Ft-tol kapsz komplett uj szettet, vezetékköteggel, szerelési anyagokkal, leirással.
Nekem ez úgy rémlik, hogy egy régi magyar vezérlő, nagy buci dobozban...
Vagy sok tranzisztor van benne, vagy logikai IC-k, túl van bonyolítva... Kapd szét és rajzold vissza! Gyakorlásnak sem rossz. A relék bekötése alapján meg kell legyen a 12V és a test. Keress vissza itt kp zár rajzokat, meglátod, hogy a relé morzéja, hogy van bekötve. A játszószálak mennek a motorokra, és alapból van testet kapcsol a motorok mindkét szálára a 2 relé, vagy 12V-ot, inkább teswt szokott lenni. Üdv Inhouse
Sziasztok!
Van egy kis dobozkám, amit nem tudok, hogy-hogy is müködik. De van egy oldala ahol azt irja, hogy Autó risztóhoz való. Tudna nekem segiteni valaki, hogy mire lehetne felhasználni,mert elég sok van belőlle. Felteszem az oldal elérhetőségét.Bővebben: Link
Szia!
És hogy lehet ezt bekötni? Vagy valahogy elinditani?
A hozzáillo riasztohoz kell kötni egy szintén hozzávalo vezetékkel. A dobozt stabilan rögziteni. Ütésre, rezgésre jelet ad a riasztonak, és az jelez. Ez 2 fokozatu, kisebb ütésre csak egyet-kettö csippan a riaszto, nagyobbra rendesen megszolal. Az érzékenység a két külsö potméterrel szabályozhato.
Viszont riaszto nélkül nem sokat ér.
Imo-t (Punto I 55s) szedett már szét valaki?
Igazából csak a gyújtásra lenne szükségem a riasztóhoz, arra tippelek, hogy ez megy az imo-hoz is.
Mi az az imo?
Számtalan helyen találsz gyujtás+t, gyujtáskapcsolo, biztitábla, egyes kapcsolok, stb.
Indításgátló.
Lehetőleg könnyen elérhető helyen szeretnék, az imo-hoz a gyújtáskapcsolóból mennek közvetlenül vezetékek.
Ja, immobiliser.
Általában nem konnyen elérhetö, és a gyujtáskapcsolobol nem mennek oda kozvetlenül vezetékek. A gyujtáskapcsolonál van ugyan az olvasogyürüje, de azzal nem sokra mész. Viszont magán a gyujtáskapcsolon megtalálod, ami neked kell. Minek bonyolitanád?
Én azért megporóbáltam elinditani.
Egy kis sikerrel sikerült is! 4 vezeték megy rá (+ - ) és amásik 2db az a piros és sárga potinak a kivezetése. A piros potméter az elinditja a riasztót a sárga pedig csak akkor csipen ha ütögetik, ha többször ütögettem egymás után akkor elindult a riaszás. Így is lehetne használni szerintem,csak kell utánna csinálni egy kis nyákot amin relék vannak .
Nem szeretném, de pont a vezérlője mellé tettem a riasztó vezérlőjét (lopásnál két csavarral hozzáférhetnek mindenhez , közvetlenül a biztosítéktábla mellett, hogy legalább szem előtt legyen ), így kábeleznem is kevesebbet kellene.
szerk: úgy tűnik, a riasztó bekötését ronthattam el.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Van egy Rhino autó riasztom egy 97-es Swiftben amihez sajna nincs távirányító és nem is sikerült beazonosítanom felteszek egy képet hátha valaki tudna segíteni ,hogy milyen kellhet hozzá.Bővebben:jpg
A sajátja kell hozzá. Elképzelhetö, hogy egy uj riaszto áráért le tudod gyártatni. Azt hiszem, van pont ilyen tipushoz valo távirányitom, de semmire se mennél vele.
Köszönöm a gyors választ.
Valahol olvastam ,hogy a régebbi Rhinokat lehetett tanítani. Ezt nem lehet ?
Nem hinném. Talán az ugrokodos riasztok távirányitojának tanitására gondolhattak. De ha mégis, majd valaki kijavit.
Köszönöm a választ. A típusát megtudnád még írni?
Hátha találok hozzá valami leírást. Köszi.
Sajnos pontos tipust nem . De volt saját automban is ilyen, szereltem ki is, be is.
A távirányitoja kb. 3X4cm lapos fekete. Közepén 1 db. nyomogomb, piros háromszöggel jelölve.Kis börszijjal lehet a kulcstartora akasztani.
Pontosan!
Kerestem volna én is képet a neten, de csak uj tipusokét dobta ki.
Megfejtetted a 4 vezeték titkát!
Kell neki +12V és test, és a 2 kimenet valószínű testet kapcsol, úgy ahogy írtad. Sok sikert! Üdv Inhouse
Sziasztok.
Azzal a problémával fordulnék hozátok, hogy adott egy skoda fábia (2004-es)... Bekötöttem 1 Spal AS90-es riasztót... Minden faxa, csak a riasztó valamijen oknál fogva kb 20 percenként el kezd riasztani.. Ha esetleg valaki tapasztalt már ilyet, és esetleg tudja rá a megoldást, akkor kérem jelentkezzen. Nagyon fontos lenne. Előre is köszi. Üdv : Feco
Ez így most már érdekes, mert faternak szereltem én is egy AS-90-est Skoda Fábiába és neki is ezt csinálja...
Én az ajtókapcsolókra tippeltem, csak nem tudom melyik, bár lehet, hogy most már valami más lesz... Nem volt még időm megnézni, és elég macerás kivárni, mert van olyan, hogy hosszabb ideig semmi... Üdv Inhouse
Valaki mondott olyat, hogy az autó öntesztet csínál magán, és a riasztót ez bezavarhatja.
Ha tényleg így van, akkor mit lehet csínálni ezzel a problematikával? Üdv: Feco
Hmm, miért zavarná?
Riasztás esetén mondjuk az indításgátlót (vagy mást, ami rá van kötve) tudja lekapcsolni, más kapcsolat nem igazán van.
Szia!
ütésérzékelő van hozzá?
A fateréban nincs, csajtó és fesz. esés, most azt meg nem mondom, hogy alapból be van-e élesedve...egyébként is kicsit elnagyolták a leírást Spal-ék, nem szoktam ehhez hozzá velük kapcsolatban.
A fateré egy Praktik változata a Fabia-nak, abból is az alap. Nem volt benne a 2 hátsó ajtóban kapcsoló, én raktam bele, nem gyárit (+ motortér). Tökéletesen működött, ezért mertem rámondani, hogy kész. Azóta állítottam az egyiken, mert nagyon hamar kapcsolt, épp meghúztad a kilincset és már világított is a belső lámpa. De azóta is csinálja. Arra gondoltam, hogy csinálok egy tesztert, 6 led és 6 tirisztor az öntartáshoz. Amelyik ajtókapcsoló kapcsol, azt látni fogom. Csakhogy most lakásfelujítás van, addig pihi...mindenesetre érdekes a Spal AS90/Skoda Fabia párosnál, ha van még egy ilyen eset... Üdv Inhouse
Szia!
Lehet hülyeséget mondok de úgy tudom hogy az új skodák 15 perc után kikapcsolják illetve áramtalanítják a kényelmi funkciókat ellátó fogyasztókat (pl rádió) nem lehet hogy ez kavar be? |
Bejelentkezés
Hirdetés |