Fórum témák
» Több friss téma |
Szia Probálj meg a régi audik rajzai között a neten. Nekem volt régen egy 80-as Audim abba is VDO gyártmányu léptetőmotoros óra volt. Ott valószinüleg megtalálod a rajzot.
Szia. Sajna nem ez már jópár éve volt, elfelejtettem, de probáld google, én is valamilyen keresővel bukkantam rá annak idején. Bocsi rég volt.
Ha itt bereggelsz letöltheted
Bővebben: Link
Sziasztok! Van 2 IC-m (szerintem) és nem tudom mire valóak:1, előlap:80A-PIO hátlap:71204
2, előlap:TMS 2764-20JL LHP8714 Hátlap:JL2764HS/015004 SINGAPORE14 ebben kérném segítségeteket,és abban, hogy nem tudnátok ajánlani valami jó kis kapcsolást a következőekből(ezek vannak itthon jelenleg): kondenzátor:150uF330V, 4db 4,7µF 35V, 2db 10uF25V,47uF16V, 220uF16V, tranzisztor:3db UTC UT131 -6QMB, H SD 965 7u R dióda 3db IN4004 DC LED:7db piros Ellenállás az sok van kösz! ui.:L ehet hogy ez így kicsit fura,de nagyon kezdő vagyok még!
Idézet: téma ide áthelyezve. „help”
Hy mindenkinek!
Egy régi TV-t szerelek szét, és találtam benne néhány cuccot, amiről nem tudtam megállapítani hogy mi is lehetne, ezért a segítségeteket kérem! képeket mellékeltem!
ez egy elko. 350 V az átütési feszültsége, és ha nem tévedek, akkor a négyszög a négyszögjelet jelent, a háromszög a háromszögjelet, a kör pedig a sinusjelet. a kapacitása pedig 220 µF sinusjelnél, 100 µF négyszög- és 47 µF háromszögjelnél.
(kezdőbb vagyok, de szerintem a négyszög meg a háromszög egyértelmű. ha tévedek, nyugodtna javítsatok ki, tanulni jöttem ide. )
Kijavitlak. A lábai vannak igy jelölve és azt jelenti hogy a közöshöz képest melyik lábon mekkora a kapacitás. Ez tulajdonképpen több elkó egy tokban.
Ami az oldalán van jel azt a lábak szegecselésén is megleled. És valószinü már elég kapacitást vesztett darab megette már a feszültsége javát.
Ja és semmi köze nincs se négyszög, se háromszög, se szinusz jelhez ez egyenfeszre való pufferkondi.