Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Ki mit épített?
 
Témaindító: Dióda, idő: Jan 26, 2006
Ez a téma ha úgy tetszik a mi "kiállítótermünk", nem pedig a ki mit csinált volna másképpen, mások helyett, és legfőképpen nem javítós téma. Minden készüléknek van saját témája, ott kell kitárgyalni a részleteket!
FONTOS! A kapcsolási rajzok keresésére is van saját téma, ott keressetek rajzokat!
Lapozás: OK   73 / 1682
(#) tacsy69 válasza árpix hozzászólására (») Jún 17, 2007 /
 
köszi a pozitív véleményeket!

A két kijelzőt 1-1 7107es maxim ic vezérli!
Ennél egyszerűbb és olcsóbb megoldást nem találtam!
(#) V. A. Lucky válasza denes44 hozzászólására (») Jún 18, 2007 /
 
denes44: Csak kíváncsiságból (én is kezdő vagyok, már két hete itt van az asztalomon a két ledes villogó, most keresek valami nem annyira bonyolult, de hasznos kapcsolásokat), a kapcsolást te találtad ki, vagy netről szedted le? Amúgy tetszik!
(#) Darazsx hozzászólása Jún 18, 2007 /
 
Építettem egy kisérleti hangfalat vízvezetékekből és Sony hangszórókból, mit szóltok hozzá? A hangja valami isteni, egy magassal még ki kell egészíteni és akkor mégjobb lesz.
(#) Norberto válasza Darazsx hozzászólására (») Jún 18, 2007 /
 
Nagyon jól néz ki...korábban ehhez hasonlókat az egyik magyar DIY fórumon láttam...
(#) maTaKee válasza Darazsx hozzászólására (») Jún 18, 2007 /
 
LoL szennyvízcsőből?? nekem baromira teccik!
(#) Darazsx válasza maTaKee hozzászólására (») Jún 18, 2007 /
 
Erről szól nem? Minnél olcsóbban, minnél jobbat!
(#) Topi válasza Darazsx hozzászólására (») Jún 18, 2007 /
 
Én már láttam Lamalas oldalán PVC TL (Transmission Line) hangdoboz a neve.

Szerk: Egyszer meghallgatnék egyet élőben. Űrtartalom megvan, tehát annyira rossz nem lehet.
(#) Slope válasza Darazsx hozzászólására (») Jún 19, 2007 /
 
Ez az egyik legkreatívabb ötlet amit valaha láttam

Azthiszem ezt én sem hagyom ki...
(#) lamalas válasza Topi hozzászólására (») Jún 19, 2007 /
 
Hali,