Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Szia!
Úgynevezett rejtett szeleppel szerelték a felnijeidet.A fújásához adapter kell, szerintem gumisnál próbálj meg először keresni. A tankodban akár 60 liter is lehet, ha jól sikerült kilevegőztetni. Fogyasztásmérés: teletank, autózás, teletank,a tankolt mennyiséget elosztod a megtett km. 1 századával.Minél közelebb vagy az üres tankhoz, annál kisebb a relativ hiba. A tankműszer tájékoztató jellegű, ki kell tapasztalni, mikor mennyit jelent,amit mutat. üdv:hp
Én úgy csináltam a fogyasztásmérést hogy lementem vele x kilométert és rátankoltam. Ha 100km-t mentél akkor adott a fogyasztás ha többet akkor számolsz. De célszerű ugyan annál a kútoszlopnál tankolni és nem telekattogtani hanem amikor először lekapcsol akkor megállni. Én így csináltam. Elvileg neked az a kisvas 6-tal el kéne hogy menjen vegyesben.
ő az a szelep....
Köszönöm, hálás vagyok...de ez a szelep ez kitolt velem, nem is tudom mit kellene hirtelen tenni.
2 gumisnál is megszívtam, az egyik hamar széttárta a kezét, a másik nagyobb szerviz volt...levettek egy kereket, leengedték, mondván tegyünk bele hagyományos szelepet. Aztán kiderült hogy nem lehet mert a gyári Antera felnim méretei mások, a furat stb...nagynehezen felfújták és most hazajöttem. meg már vagy 8-10 gumisnak írtam mailt. Az adapter menetes vége 4.5-4.9 mm körüli méretű (tolómérővel) ami belemenne a szelepbe. Hogyan oldom ezt meg.....
ON
megvolt ez a próba is, kivettem a kis kapszulát....a kulcsjelzés ki is gyulladt a konzolon és nem indult. örülök, mert működik az IMMO.
Viszont a Laserline riasztóm 2-es gombja nem hajlandó pániküzemmódra, látszólag ugyanannyit tud mint az 1-es gomb
Hát előkerestem a miénknek a használati utasítását és beszkenneltem. Ez a LASSERLINE 989-974. Ha végig olvasod, talán segít a megértésében.
A távja stimmel, még megkell keresnem magát az egységet, hová szerelték
Nekem nem ad hangot gombnyomásra sem,csak villog....riasztottam már be,szólt a sziréna,de nem volt túl hangos, ami azt illeti... Köszi!
Sziasztok! Van egy 1999 évjáratú Skoda Octavia 1 1.6 75Le autóm. megadta magát az immobiliserem, és cseréltek benne valamilyen tekercset. Mind a két kulcsot megnézték, és tökéletesnek bizonyult. Négy napig semmi probléma nem volt az autóval. Ma reggel indítani akarom az autót, felpörög egy pillanatra, majd leáll, miközben villog az immobiliser ikon a műszerfalon. Elvittem hozzáértő emberhez, és elméletileg kikódolta. Gyakorlatilag mégsem megy az autó, ugyan úgy viselkedik, mint előtte. Ha tudtok valami megoldást, kérlek segítsetek.
Köszönettel: p.tibor
Vidd vissza oda, ahol a tekercset cserélték. Ha nem boldogulnak vele, keress másik szakembert. Távjavítani szerintem nem igen lehet.
Sziasztok. I-es AEE-s motorkódos octavia-ba beszereltünk egy Diavia klímát. (Bontott, sérült octavia-ból lett kiszerelve, minden passzol mindenhez.) Kérdésem csak annyi lenne, hogy a motorvezérlőbe hová kell bekötni a a klíma 2szál vezetékét. Szerelő szerint ez ad +gázt ha a klímát bekapcsolom. (egyébként e nélkül is tökéletesen működik) köszi: attila
Sziasztok,
most értem haza, nagyon pipa vagyok. Megint cserben hagyott az Octaviam. 2000 évjárat, 1,6 benzin, AEE motorkód. Már régóta csinálja, hogy menet közben leáll a motor, majd 20-30 méter után megy tovább. Az utóbbi időben azonban elég sok indítási problémám van. Ha az első indítás "nem sikerül", akkor percekig nem hajlandó beindulni a motor. Máskor már elsőre sem. Én most megint. Elsőre pöccre indult, felpörgött az alapjárat 3000-re, majd leállt a motor. És több mint egy órán keresztül ott csücsültem az egész családdal a vecsési Tesco parkolójában... Már rájöttem, hogy ilyenkor nem megy az AC pumpa, nem "búg". Kb. egy órát próbálkoztam, gyújtás rá/le/rá/le, néha indítózok a biztonság kedvéért. Aztán mire bevennék valami nyugtatót, ráteszem a gyújtást, "felmorog" az AC, pöcc, és indul! Miért? Természetesen visszaolvastam, hiszen rendszeres olvasója vagyok a topicnak. Volt, aki cserélt AC-t, de nem javult meg. A kérdésem: Elvileg 3 bibi lehet. AC vagy a rámenő vezetékek, esetleg motorvezérlő. És itt van a fő kérdés. A motorvezérlő (ennél a motorkódú motornál, AEE) parancsot ad az AC-nak, hogy "dolgozzá vazze", vagy csak az AC a gyújtás ráadására kap simán áramot, és felnyomja az üzemi nyomást, és nincs köze a motorvezérlőhöz? Előre is köszi a válaszokat.
Üdv Mindenkinek!
1 hetes nyaralás megvolt, autóba tettem 600 km-t, nem hagyott cserben. kerekek sem engedtek le látszólag Sajna a lentebb vázolt Antera felni szelepadapter gondom még mindig megoldatlan....Ebben is megköszönnék segítséget. Más: keresném azt a jólelkű fórumtársat aki megtenné, hogy megnézi a vaterán árult kommunikációs kábeleket, melyik alkalmas az én autómhoz. (2000. 03. havi Skoda Octavia LX, ez AMD motorkódú, Skodamotoros gép, és 1.4 MPI van a motorfedélen). melette szeretnémmegtudni hog pl. egy alapos tisztítás után hogyan tanítható újra az autó legegyszerűbben? (Még mindig ingadozik 5-10 %-ot a mutatóm alapjáraton, és ráng a motor is....fordulatot emelve minden OK. Még ne szedtem szét a pillangószelepes részt, de megerősítés is kellene hogy ez-e az alapjárati ingadozás meg egyenetlen alapjárat oka AMD motornál....). Köszi, üdv Zoli
Szia!
Ez a kábel a megfelelő számodra: http://www.autodiagnosztika.eu/pc-alapu-diagnosztika/iso-9141-2-kk/...o.html Illesztéshez pedig a következőeket kell tenned: Vag-Com programban: Turn the key on but do not start the car. [Select] [01 - Engine] [Measuring Blocks - 08] Group 098 (Note: Some SIMOS or Marelli ECU's use Group 001 such as ADY & AEE engines) [Go!] [Switch to basic settings] Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in Basic Settings for about 30 seconds. [Switch to Meas. Blocks] button and you're all set. Üdv
Hello! Sajnos ismét problémám merült fel a kocsimmal!
Olyan problémám van, h a kocsi 3ezres fordulat fölött letilt s egyszerűen hiába nyomom egyszerűen nem megy! (97-es 1.9 tdi) rátettük gépre s 00539 -es hibakódot dobta ki s h az üzemanyaghőmérséklet mérő próblémat adta ki! az autószerelő azt mondta h lehetséges h az adagolót kell majd cserélni! hát azt meg nem lenne kellemes! am meg húz s megy a kocsi, de mikor 5dik sebességbe kapcsolok s elérem a 110-120 as tempót előzni nem merek mert ha hirtelen gázolom akkor letilt,de ha menetközben leállítom újra beindítom ismét jó! vkinek vmi ötlet? vagy tényleg az adagoló? előre is köszönöm! üdv kopy
Heló. Főszűrő mikor volt cserélve? Nem e dugulás van valahol mert az is csinál ilyen vicceket. Anno mi megpróbáltuk hogy különálló kannából ment (illetve szívta az adagoló a nyálat) ettől mindjárt kiderül hogy dugulás e vagy adagoló.... Nem tudom ezeknél meg lehet e csinálni??? Egy misét megérne.
Szia!
Akkor is csinál ilyet, ha a töltőnyomást túllépi ("összedől a komputer"),ha változó geometriás a turbód ,jó esetben csak koromtalanitani kell , esetleg a turbó vezérlésének csöveit kellene megnézni.A vezérlőszelep is csinálhat ilyen hibát, de mivel ezek elsősorban mechanikai hibák, hibaolvasással nem fognak kiderülni (a legegyszerűbb töltőnyomást mérni menet közben) Az üzemanyaghőmérő az adagolóba pár éve 5000 magyar forintba került gyáriban rendelve. üdv:hp
Ismét nem egészen elektromos kérdésem lenne...de itt olyan rendes társaság van hogy le a kalappal
1: hűtőfolyadék cseréjét szeretném megejteni, sajátkezűleg, ha lehetséges, hogyan tudom leengedni, hol a leeresztő (illetve mi a helyes modszer), ha szeretném problémamentesen leengedni? Slag van, ha átmosást is javasoltok (Már ha ez kivitelezhető otthon). 2: olajszűrő+olajcsere otthon, mennyire körülményes, ld. fenti pontok. Volt némi családi tragédiánk ami miatt hirtelen elúszott a költségvetésem, ezért szeretném költséghatékonyan megoldani. Köszi!
Mindkét dolog elvégezhető otthon. A fagyállót mérted is, vagy csak úgy gondolom formán cserélnéd? Arra ügyelj, hogy megfelelő minőségű kerüljön bele. Gondolom alu hűtős ezért abba való lila színűt. Ne a tescos kéket, mert csak ártasz vele. Az olajcseréhez nem árt, ha van olajszűrő fogód mert anélkül körülményes. Ügyelj a gyártó által előírt minőségre itt is. Nem mindig az olcsó olaj az olcsó. Egy szerelőakna sem árt, mert azért kényelmetlen az udvaron hemperegve leereszteni az olajat.
Szia!
Szerintem már elhasználódott a hűtőfolyadék, legalábbis szerintem...halvány barnás színű. Biztosra mennék, ezért gondoltam a cseréjét. Olajszűrő: ezt csak spec. fogóval lehet kivenni? A leeresztést magát meg tudom oldani elvileg (nálunk a vizesárok a ház mellett az utcán olyan kialakítású hogy szerintem megfelel ). Valami értelmesebb 10W40 olajra gondoltam. (2000-es Octavia, 11-ik éves AMD motor). Köszi, Szép napot Mindenkinek, üdv turho
Igen a szűrő leszedéshez speciális szerszám van. Persze ha nincs ilyened megpróbálhatod kézzel is leszedni, ha nem tépték rá nagyon akkor sikerülhet. Végszükség esetén egy csavarhúzóval átszúrva és annál fogva tekerve is leszedhető, de az sok mocsokkal jár, mert a lyukon kifolyik az olaj. Ez különösen vizesárok esetén kerülendő.
Helló mindenkinek!
Igaz, nekem nem Octavia-m van, hanem Fabia 1.9 sdi diesel, de talán tudtok segíteni. Olyan hiba van, hogy a gyújtás ráadása után kigyullad az izzítás jelző, ennek ellenére nem kapcsol be az izzító relé. A szokásos idő után kialszik a jelző, és simán beindul a motor. Olyan 15-20 másodperc után elkezd villogni az izzításjelző. Most meleg van, könnyen indul, de jön a hideg, akkor már biztos nem így lesz. Segítséget előre is köszönöm. Józsi!
Az izzítórelé csatlakozását vizsgáld meg nincs-e kontakthiba.
Szia!
Csatlakozom az előttem iróhoz: tényleg kellene egy kiolvasás. Ilyen melegben ne várj izzitást, fagypont környékén is csak pár másodpercig izzit. A leggyakoribb hibaforrás, amire villog az izzitáslámpa, az a féklámpakapcsoló hibája. Ha nagyon kiváncsi vagy az izzitásod működésére, a hőfokjeladóról húzd le a csatlakozót, és tedd gyújtásra az autót.Ekkor azt hiszi, nagyon hideg van, és izzit egy rendeset (és beirja magának hibának a hőfokjeladó szakadását is...). NE!! inditsd igy be az autót! üdv:hp
Űdv!
Elnézést, hogy csak most reagálok a válaszotokra, amit köszönök szépen, de nem vagyok minden nap gép közelben. A kontakt hibák ellenőrzésén már túl vagyok. Az izzító relé két helyről kap vezérlést. a pozitív ágat a fő relétől, ami rendben van. A negatív ágat az ECU kapcsolja, És ezzel van a bibi, ezért nem húz meg a relé. A motorvezérlő csatiját is meg néztem. Köszönettel: Józsi!
Helló!
Igazad volt, a féklámpa kapcsoló volt a rossz. Ma megnéztem, és tényleg nem világított a féklámpa, nem is tudom, miért nem vettem észre. Ma kicseréltem a féklámpa kapcsolót, és a féklámpa jó lett, viszont a villogó izzító visszajelző megmaradt, gondolom, törölni kell a hiba kódot. Még egyszer, köszönöm mindenkinek a segítséget. Józsi!
*** , mert az 1-es hengerben 76mm helyett 74mm-es dugattyú van
* A fórumon nem káromkodunk !
Sziasztok!
2002 es AEE-s oktim van. Régóta szenvedek az alapjárat ingadozásával ami 1500-2200-as ford között mozgott. A légbeömlő tisztítása annyit javított a helyzeten, hogy csak a klíma használatakor kezdett megbolondulni. Nos a napokban elérkezett az idő, hogy kuplungot kellett cserélnem az összes mozgó alkatrésszel együtt.(szerkezet kinyomcsap.,stb) A jelenség a rángatózó elindulás mivel a kinyomó lap elmozdult és a rúd ferdén nyomta azt. Nos elhoztam a szerelőtől a kuplung csere után és az alapjárat ingadozás hiba megszünt. Az összefüggést én sem értem, de ezek a tények.
Ma hajnalban, éjszakai horgászat után ismét rakoncátlankodott az 1.4i-s, 2000-es AMD motoros Octaviam. Alapjáratingás +-5-10 % mutató szerint, a motor rángatózik - ezt eddig is csinálta. vezérműlánc zajom is megvolt. Demost nehezen kapott erőre, leült 1-esben is a motor ereje kicsit, illetve még kettesben, 30-nál is rángatózott egy darabig. már kezdek agódni. Pillangószelepet még nem tisztítottam meg, elvileg egy kis tisztítást kapott a márkaszervizben, de tuti nem szerelték le, csak sűrített levegős palackot láttam a szervizesnél pár hete mikor bevittem.
Csak szét kel szedni - remélem nagyobb baj nincs. Mert amúgy szépen megy ha olyanja van. |
Bejelentkezés
Hirdetés |