Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Sajnos Pesten nem az utazó közönség számít, hanem az urak zsebe. No de hagyjuk, mert ez már politika és köbzoli moderálja.
![]()
Nem kell oda ezer év, hogy füstölögjenek a buszok. Debrecenben a 3 éves buszok néha jobban eregetik a kék füstöt, mint a 30 éves Ikarusok.
![]()
Jó lenne itt is ilyeneket látni vagy legalább a régieket szépen felújítva... De erre várhatok...
A kemence ajtóra visszatérve érdemi választ még nem kaptam.
Nekem sajnos nincs olyan. De ha tudsz hegeszteni nem nagy ügy.
![]()
Forrasztóval nehéz lesz, mert nincs heggesztőm. Amúgy 10A-es a biztosíték a házba. De ha lenne akkor semmilyen segítséget nem kellene hogy kérjek, mert mindent magam oldanék meg. Még valaki?
Zsákára? Kétlem. De ez az adatlapomon is ott van.
Milyen közel van hozzád Zsáka? Bővebben: Link
Hajdú-Bihar megyében van, Debrecentől 52km-re délre a Debrecen-Békéscsaba autóbusz útvonalon. Berettyóújfalutól 16km-re DNY-i irányba.
Megnéztem, mielőtt írtam. Már csak az a kérdés, hogy köbzoli hol van és milyen edzett.
![]() ![]()
Én Hajdúszoboszlóra ha megyek akkor nem költök buszra, hanem áttekerek. Normál tempóban és útvonaltól függően 2 és fél óra volt a legkevesebb és 3 és fél a legtöbb.
Képes lennél csak ezért átjönni?
Annak az árából lakást nem, de egy alsó kategóriás új kocsit igen.A képek nem azzal készültek, ha nem az enyémmel. Az meg egy jobb kerékpár ára.
Te se vagy akármi figura. Ha úgy alakul akkor értekezünk.
Pontosan mi kell és mekkora?
Most őszinte leszek, nem sárgultam. A fényképezőgéppel együtt 6,5 kg, tudod ki tudná tartani órákig.
Még néhány fotó remélem még nem voltak.
A saját kemencém ajtaját én csináltam mert 30000.- Ft alatt nem volt a neten. Hegeszteni csak a keretet kellett mert a többi szegecselve van. Ha gondolod teszek fel képet ha az segít.
Nem olyan nagy dolog összehozni egy ajtót, ha megvannak az eszközök, de anélkül nem megy...
Jelentem a motorka át van alakítva 2T benzinesre. 1:11 sűrítési viszonyba sűrít. Ma már pöfögött egy jó párat, tehát van benne élet és fantázia, de a gyújtás miatt (ami kihagyott) nem indult be. Tervben van egy gyujtótekercs tekerése, de ez még utánajárást kíván meg.
Sok sikert hozzá. Bár szerintem étert szerezni könnyebb lett volna. Úgy látom szereted a kihívásokat.
![]()
2T benzinesre van alakítva? Gyújtógyertyát ilyen kis méretben honnan szereztél? Képeket láthatunk?
![]()
Köszönöm szépen! Étert egyáltalán nem tudok szerezni, a hidegindítóval pedig nem csinál semmit pedig van benne elég éter... A benzineshez kapott egy másik hengerfejet, az ellendugót elhagytam, kapott egy "tárcsát" a főtengelyre mint gyujtási lendkerék + kapott egy alu lendkereket. Még kipufogót is fogok rája tenni
![]()
Igen 2T benzinesre. Gyújtó gyertyát sehonnan, apu esztergályos és M8 csavarból készült a gyertya.
![]() M4-essel kifúrva aztán teflon vele majd abba 1.2mm-es saválló drót. Ám van még egy kis buktató, mikor néha berobban kilövi a teflont tehát egy picit módosítani kell rajta.
Modell motorban izzó gyertyát használnak. Ahhoz nem kell gyújtás sem.
Aha értem. Múltkor láttam egy videót, abban volt jó régi szétszedhető gyújtógyertya. Ennek a fém külső részét lehetett szétcsavarni és kiszedni belőle a kerámia szigetelőt a középső elektródával együtt. Valami hasonló dolgot tudnék elképzelni itt is, hogy a két fém rész közé szorítani a középső szigetelt elektródot. Akkor talán nem lőné ki.
Esetleg ha van izzógyertyád, akkor azzal is lehetne próbálkozni, azt átalakítani.
Igen, tudom, de ahhoz spec üzemanyag kell ehhez pedig csak benzin + adalék
![]()
Azt a videót meg tudnád nekem keresni? Én is szorítóra gondoltam. Izzítógyertyám nincs, de arra is van ötletem hogyan készíthetek, de így már nem kell. Képek nemsoká....
De az az üzemanyag kapható. Itt egy oldal a különböző típusú motorok szerkezetéről. Bővebben: Link Benzin üzemben szerintem nem lesz elegendő teljesítménye.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |