Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
Én továbbra is úgy látom , se munkában, se beruházásban nem éri meg. Egy ettől nagyobb PowerBankra mondanám ,hogy megfelelő ; https://www.protechshop.hu/inditok/multifunkcionalis-tolto-4in1-131...Lw_wcB De nem ez a 7Ah-s hanem a min.15-22Ah kapacitású. Tehát maradunk a régi mondásnál; Ez az egyszerű probléma 100 év alatt sem oldódott meg.?
Pont Wh-kat lehet összehasonlítgatni, hiszen az energiamennyiség, csak persze az akkugyártók amperórát szeretnek ráírni mindenre és azt valóban nem lehet csak úgy egymás mellé tenni.
De egyébként abban van igazság, hogy egy telefonos powerbank kicsi ehhez és túl sokszor kéne vele fordulni, de azért az autóban lévő akksit kiszerelgetni gyorscsatival is macerás a rögzítés miatt (meg az enyémben pl lehetne mindig beírni a kódot a rádióba). Én leginkább vennék egy második autóakksit és aköré építenék egy célkészüléket a feladatra, hogy ne kellje semmit csavarozgatni se, csak autóba meg konnektorba bedugni megfelelően. Akár még kereke is lehet és akkor külön kézikocsi se kell hozzá.
A hideg motor a töltést szerintem annyira nem zavarja (a motor maga persze nem örül, de az itt OFF), az már inkább, hogy városban nem annyira forog a motor, kevésbé tölt a generátor. De ahogy mások is írták, a 11,5V már nem annyira egészséges állapot egy autóakkunak, ezen a ponton én azt is megböködném egy terhelős teszterrel, meg úgy egyáltalán az autóban ellenőrizném a dolgok helyes működését, mielőtt ilyen kiegészítő megoldásokat építek.
Egyszer én is indokolatlanul sokáig halogattam az akksicserét, a végén pár napra nem lehetett már ott hagyni az autót. Akkor akkuboltba is úgy állítottam be, hogy járó motorral kint hagytam a kocsit, amíg megkérdeztem, hogy tudnak-e az autóba valót adni és csak utána mertem leállítani
Ja, hogy a te kocsidban nem volt kurbli... Úgy azért nehezebb...
Régen céges kocsimba rossz volt az akku reggeli indításhoz, nem kaptam újat, a telephelyen lejtőre álltam, reggel úgy gurultam be, indítva a motort. Tél volt.
Az enyémhez volt kurbli. Csak kicsit nehéz lett volna a használata. Renault 6 TL. A motor volt belül, az utastér felől, a sebességváltó kívül.
Az csak egy kapcsoló, nem emel feszültséget. Valamelyikben relé van.
Van benne 8 db 134 A-s mosfet, az ok, hogy kapcsol, de szerinted honnan/miből jön a sok amper?
Itt van egy mégjobb, ennek már a a booster is benne van a nevében: 2000 amperos meg egy "silányabb" 350-es... A hozzászólás módosítva: Szept 28, 2024
Bika benne a lítium akksi. Tekercs nélkül hogyan is emelne feszültséget? Látszik a nyák rajzolatán is a kapcsolási rajz.
Jobban "boncolva" 4 db sorbakötött 3,5Ah-s 35C-s akkuból ki lehet szívni 1500 ampert...
Egy régi tévéshoppos cucc (Mighty JUMP) volt nálam, az sokk AAA-s elemből egy booster áramkör segítségével "élesztette" a lemerült akkut, de a szivargyújtó keresztül... A hozzászólás módosítva: Szept 28, 2024
Szia!
Azért a kinai mérték rendszert ne felledd el- Az 1 500 ....2 000 A = mA ben! tehát 1,5.2.0 A itt Európában. Az akku kapacitás is mindig mAh értendő .
Ez nem a gagyi kategória... Olyan is van, de ez nem az! (Ha lesz a kezedben mérd meg!)
A hozzászólás módosítva: Szept 28, 2024
Szia!
Köszi ! Ezt már jónak tűnik--- már csak az ára nem tetszik. Régen a ceruza elemes / NiCd akkus megoldás jónak tünt , csak mára ez is túlhaladottá vált. Meg az ár --megint csak.? régi történet; 2db riasztó akku + step down konverter (hogy 1 hétig birja a készenléti fogyasztást? ) "Miért nem jelez előző nap délután , hogy le fog merülni ". A következő kifogás , ki fogja cserélgetni ? kb 7kg volt-kézitáskában .! |
Bejelentkezés
Hirdetés |