Fórum témák
» Több friss téma |
Igen. Nem rossz 5let, de finomítani kell. Az én személyes véleményem az, hogy minden gyári, vagy 1éb sorozatban készült cucc addig véd, amíg vadi új.Az ún. biztonság eleve ki van zárva, ha rádiós távirányítóval működtethető. (ezeket lehet legkönnyebben, távolról klónozni) Szinte bármilyen 1szerű de egyedi - saját - készítésű kütyü (rejtett kapcsoló, klf fogyasztók megadott sorrendű be-ki kapcsolása indítás előtt stb) meghátrálásra készteti AT-t, mert a bevált módszerek nem vezetnek eredményre adott idő alatt. A tréleres elvitel ellen pedig csak a - robbanó töltettel - a talajba lőtt szakállas ék segít.
Sziasztok!
Egy olyan gondom van, hogy van egy piranha ablakfelhúzó modulom amihez nem jó a kábel. De sajnos nem tudom mit hova kössek. Ráforrasztanám a lábakra ha valaki tudna segíteni , hogy mely láb micsoda. Előre is köszi gyerekek! Idézet: „rejtett kapcsoló,” Sajnos 1 kivételével ez sem megoldás mert az "urak" a motortérből adnak viszáramot. A rejtett kapcsolóval az üzemanyag csövet kell megszakítani egy "mágnes csapon" keresztül.:yes:
Egyszerű a dolog!
A müszerfalba kőzépre egy 3W-s kék Led kell és már el sem viszik. Próbálj meg egyszer úgy vezetni, hogy a képedbe világít egy kék csoda! De a lényeg a gyári riasztó nem rendeltetés szerű beszerelése + egyébb rejtett tuning cuccok alkalmazása. Lehetőleg olyan helyre kell rakni aminek a fogdosása, simogatása (kőzelítés kapcsolót feltételezve) nem feltünő. Ja még egy. Tőbb pontos bénítás. Próbáljon meg valaki villogó lámpákkal közlekedni. Ma már az autókban mindenhol elektronika van. Elég csak pár mérés adatgyüjtő vezetéket megszakítani...
És gondolod, hogy nem takarja le a LED-et?
A modern autókban csak óvatosan megszakítani bármit is! A katalizátor, az elektronika, stb. mind érzékeny jószág, sok gondot/kárt okozhatsz magadnak is!!! Üdv Inhouse
Csak el kell vágni a canbus-t itt-ott és biztos hogy az autó a saját lábán nem megy sehová.
Na persze azért otthon nem kipróbálni!
De talán akkor már segitséggel is nehezen.
ez lehet, hogy teccik másnak is, gondoltam felrakom :yes:
Kb. az 1. monsat a legjobb:
"A központi zár még mindig némileg a drágább és újabb autók kiváltsága" Anno Domini: 1991....
nem erre a tetszési indexre gondoltam :p
ehhez milyen távadó-vevő lenne jó szerintettek??
Talán kicsit túl van bonyolítva, feleslegesen.
A távirnyának impulzust kell adnia 2 lábon felváltva, nyitáskor és záráskor. Nálunk 9.900Ft-ért komplett távirányítós központi zárat kapsz (2 távirnya, 4 motor +vezérlő modul+kábelek). Üdv Inhouse
Hali!
Bekötési rajzot nem tudok,de ha szétszeded szerintem nem lesz túl bonyolult megkeresni a táp és test pontokat a riasztón.Ha ezzel megvagy told rá a tápot és nézd meg hogy reagál -e a távirányítóra. Ha megy keresd meg a sziréna kimenetet! Ez általában valami izmosabb tranzisztoros kimenet lehet esetleg relés. Ha ez is megvan keress még benne másik relét.Kettőt biztosan találsz benne. Az egyik a tiltás relé,amit ráköthetsz ac pumpára például a másik relé meg az index villogtatás.Ennél meg a közös lehet a +12 V a két másik érintkező meg az index jobb és baloldal! Aztán keresd meg az ajtó bemeneteket! Ezek ugye beélesített állapotban olyan bemenetek amikre he testet kapcsolsz riaszt! Ez lehet egy vagy két bemenet is,attól függően,hogy figyeli -e külön a bal első ajtót a rablásgátlás miatt! Ezek a bemenetek ellenálás osztós dolgok szoktak lenni,amik a riasztó közvetlen processzor lábra megy. Remélem segítettem! Köszönöm az infot! Lassan neki ugrom majd.
Idézet: „A katalizátor, az elektronika, stb. mind érzékeny jószág, sok gondot/kárt okozhatsz magadnak is!!!” 1, Igen, telemegy a fedélzeti számítógép hibakódokkal!! A szervízben a szerelők a hajukat fogják tépni legalább, de akár a tiédet is! :eplus2: 2, Vagy fogja magát az autó, és be sem indul, és automatikusan az 1, pont lép életbe a szerelőkkel Mondjuk nem lopják el...
Sziasztok!
A következő lenne a gondom: Van egy utólag beépített riasztó+központi zár a kocsimban (a körülményekről nem tudok - még az előző tulaj csináltatta). Tegnap bevásárlás után még minden rendben volt, de itthon már nem volt hajlandó a távirányítóval bezárni az kocsit. (Se kinyitni ) A riasztó továbbra is hibátlan, viszont a kp-i zár nem hajlandó működni. Két távirányító van, próbáltam mindkettővel. Valami ötlet? (Ha barkácsolós, akkor szájbarágósan kérem ) Köszi Üdv, MyCroft
Tehát a távirányító vezérli a riasztót, ki és bekapcsolni is tudod, csak a központi zárat nem vezérli?
Ebben az esetben nézd meg, hogy a bal első ajtót ha bezárod kulccsal, akkor viszi-e a többit. Reméljük, hogy nem spórolták ki az ajtóból az 5 vezetékes motort... Ha igen, akkor érdekes a dolog, vagy a riasztó központizár vezérlő része döglött meg (nem szokott, relés), vagy a kettőt összekötő vezetékkel lett valami... Ha nem viszi kulccsal (és 5 vezetékes az a motor), akkor leht, hogy kiment a központizárvezérlő biztije... Üdv Inhouse
Igen, a távirányítón van két gomb az egyik riasztó+kp-i zár a másik csak riasztó ha korábban jól tapasztaltam
Jelenleg a riasztó+kp-i gombja nem csinál semmit (ha jól emélkszem a riasztót se teszi rá, de erre nem esküszöm meg. A riasztó visszajelző ledje alapján ennél a gombnál is észleli a távirányító jelét csak épp nem csinál semmit) Ha kulccsal zárom az ajtót, akkor csak azt az egyet zárja be, szóval most külön kell zárnom a két ajtót + csomi tartót. Meglessem a biztit?
Ezért próbáltam ki mindkét távirányítóval
Akkor valószínű, hogy a központi zár romlott el, vagy ment ki a biztije. Lehet, hogy van valahol egy vezeték testzárlat és azért ment ki, utána kellene nézni, ha így van. Mindazonáltal előfordul ilyen melegben (vagy nagyon hidegben), hogy normál működés esetén is hiccen a bizti...
Régebben ha kulccsal zártad vitte mindet? Üdv Inhouse
Hűha.. jó kérdés. Egyszer volt csak ilyen, amikor megpusztult az aksi... Amennyire emlékszem akkor sem nyitotta/zárta az összeset.
Sziasztok.Olyan kapcsolást akarok építeni hogy:
Van egy adó meg egy vevő. Az adónál van egy kapcsoló.Amikor azt benyomom a vevő vesz egy jelet és valami hangjelzést ad ki. Meg valósítható ez valahogy?????????
A [link=http://www.hobbielektronika.hu/kapcsolasok/]http://www.hobbielektronika.hu/kapcsolasok/[/link]-között van két cikk, ami a rádiós átvitelről szól. Ezeket nézted?
És miért lett ez a hozzászólás ide áthelyezve?
Üdv Inhouse
Hi!
A multkor szerelgetés közben találtam egy dobozt az autómban mint utóbb kiderítettem egy riasztó. Ahogy próbálgatttam csak az indexeket villogtatja, szóval nem szirénázik, de azt majd megoldom. Az a gondom hogy nincs hozzá távirányító, és így nem sokmindenre jó Valahogyan nem lehet venni vagy építeni hozzá? A dobozra semmi nincs irva csak az hogy "Model 550". Küldök egy képet a "belsőségéről", hátha segít. Bocs de csak mobillal tudtam képet csinálni.
Sztem a TMP47P800N IC-re kellene keresgélni, bár nem tom, ez segít-e...:nemtudom:
Ha megtudod a pontos márkát/típust, akkor esetleg vehetsz hozzá pót távirányítót a forgalmazótól. Ha túl régi akkor már lehet, hogy nem. Sőt van olyan riasztó amihez nem adják ki a távirnya felprogramozást, csak a forgalmazó tudja (vagy más okos ember) betanítani.
Ezen kívül nem sok esélyed van. Hál istennek nem túl egyszerű ezt a dolgot megoldani, gondolj csak bele a csúnya emberek is sokat küzdenek vele, mire megoldják... Üdv Inhouse |
Bejelentkezés
Hirdetés |