Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lehet tevesen informalt,vcds-el neztem ez meg a wv motoros nem ford.A legzsakot a vezerles miatt raktam fel,hatha ilyen tipusuval van tapasztalata vkinek.
Köszönöm szépen a hozzászólást!
Üdv.Lehet nem voltam egyertelmű....tehat a kerdes,a kormanyszog jelado,es a legzsak gombokon kivul mely vezerlo(k)lehet hibas?
A kaszni,. a motor, akár a motorvezérlő is lehet azonos, de szoftver biztos hogy nem. Mint ahogyan nem használhatsz ford IDS helyett VAG ODIS-t sem. Egyébként mire lennének jók a gyártóspecifikus hibakódok? Ha olvastál már ki mondjuk egy EDC16C34-es motorvezérlőt, mindkét gyártó alkalmazza, de a bennük lévő szoftver köszönő viszonyban sincs.
Köszönöm szépen kedves fórum társ sokat segitettél!És még a mode....ót is köszönöm!
További kellemes szép napot kivánok!
Ha még nem késő akkor csak egy tipp de a kormány alatt lévő átvezetó kábel is lehet hibás, szakadt (fekete kör alakú dozoz).
Sziasztok, szép napot! Hhoztak hozzánk egy Daewoo tTico kisautót azzal a hibával, hogy nem indul. fFaterom kicserélte a gyújtás alaplapot , és csak vissza durrog a porlasztóba, akár hogyakárhogy rakjuk a a gyújtás sort. Sszerintetek mi a hiba? Vvezérlés jó, kompresszió is van.
Csak helyesírási szótár nincs... A hozzászólás módosítva: Márc 22, 2020
Moderátor által szerkesztve
Hello! Jártam már így (nem Tico), a gyújtáselosztó volt átégve,,
Szia! Iitt új minden: trafó-gyújtás elosztó fedél-rotor-kábelek.
A hozzászólás módosítva: Márc 22, 2020
Moderátor által szerkesztve
Akkor pufog valami vissza, ha utógyújtás van, vagy teljesen rossz időben van gyújtás. Avagy rosszul van feltéve (elfordítva) a gyújtáselosztó, esetleg eltörött a röpsúlyos gyújtás előszabályzó és előre rántotta a helyzetet. (Feltételeztem hogy a Tico-nak hagyományos gyújtás rendszere van, az alaplap csere miatt, mert nem ismerem.
Sziasztok ! A Tico az enyém, egyik napról a másikra nem indult, elektronikus gyújtás van benne, már előtte is rángatott és visszalőtt a karburátoron keresztül elégette a levegőszűrőt is, minden cserélve lett,de még mindig nem jó, szervízkönyvet már fejből fújom, minden új benne,gyertyák,szűrő,trafó,kábelek, elektronikus gyújtás,rotor,elosztó, karburátor tiszta, és a motor is rendben, ami érdekes,hogy a neten sehol sincs infó,hogy hogy kell a gyújtást beállítani rajta, se magyar,se angol se román nyelven
Szia! Azt Találtam róla, hogy ha vákuumos előgyújtás szabályzó van rajta akkor Nulla fok, ha a nélküli akkor pedig 7 fok a felső holtpont előtt. Az érték mindkét gyújtást nézve a "micubisinél" és a "denzónál" is egyforma az F8B motorkódhoz.
Nem ismerem a Tico-t és nincs is tapasztalatom de mint mindenben logikusan kell gondolkodni..
Az, hogy egy motor visszarobban, nem jelenthet mást, mint a gyújtásjel nem jó időben érkezik. Vagy is még akkor, mikor a szívószelep nyitva van. És ez csak úgy fordulhat elő, ha az előgyújtás értéke extrém magas, mert ha az utógyújtás felé mozdul el az idő, akkor igazából gyenge lesz a motor, de nem köpköd. Ha minden hengernél ez van, akkor nem is megy, csak néha robban egyet indításra. Ha ezt sztochasztikusan teszi, akkor vagy átüt, vagy valami mechanikus lötyögés van.
Szia. A szelepeket nézted, rendesen zárnak?
Üdv. Adott egy opel corsa b szgk. A kürt nem szól. Előtte működöt. Mielőtt jobban beleáskálódnék a problémába.... a kürtnek van reléje???? Mert a bizti ok!
Van. Szedd le a kormányt és nézd meg a csúszkát is.
Hello! A szalagkábel volt a ludas elszakadt. Megjavítottam, viszont a légzsák szimbólum nem alszik ki! Csak géppel lehet kitörölni vagy mi a módja???sajnos volt hogy úgy adtam rá gyújtást hogy nem volt rádugva a csatlakozó a kormánylégzsákra előtte jó volt
A hozzászólás módosítva: Ápr 1, 2020
sziasztok!
Ilyen csatlakozó házat, saruval hol találok Mo-n? A kisebb female verzió kéne. : https://www.aliexpress.com/item/4000266967299.html?spm=a2g0o.produc...01603_ Köszönöm!
Pl. lomexben is kapsz, de ott (is) most szünetel a személyes kiszolgálás - így minimum 2001+ áfa + 2300 postaköltség lesz!
Köszönöm szépen!
Géppel kell kitörölni.
És egy kicsit nem árt szokni a multimétert is, mert ha a légzsáknál bontogat az ember, akkor nem hogy a gyújtást nem adjuk rá nyitott körrel, de még az akkut is lekötjük a bontás idejére (és csak akkor kötjük vissza, amikor kész a meló).
sziasztok
Van még mindig ez a hibám amikor a kutyám elrágta a labdaszonda vezetékét. Azóta voltam "Szak" szervízbe, de ők se tudták, csak azt amit már eddig is tudtam. Szétkaptam a lamba szonda csatlakozóját, mellékeltem a bekötést, ohm mérővel a Kék - Sárga között mérek 3,5 Ohmot, lehetséges, hogy ez a fűtés? Valamint a fehér kábel megy egy érintkezőre ami egy másik érintkező össze van kötve egy kivehető 700 ohmos porcelán ellenállással, ez mire való lehet? A vezeték nem a lambda szonda kábelénél volt megsérülve, hanem még a csatlakozó előtt. A szervízbe első körbe a szondát akarták cserélni, fűtés hibát dob a computer, amibe nem mentem bele, mivel semmi logikai összefüggést nem látok. Az a gáz, hogy 2016-os Peugeot bipper még viszonylag fiatal, ezért semmi infot nem találtam a neten és állítólag még nem volt lambda szonda hibájuk a szervizeseknek. Van valakinek ötlete?
Ez lehet a szonda:Bővebben: Link
Közbe kimértem, a sárga-kék kábelre jön 12V, ha ráadom a gyujtást és amig a tápszivattyú dolgozik, tehát a 12V-ot megkepja, ez megerősít abba, hogy ez lesz a fűtés.
Gondolom a mérő résznél nem tartom logikusnak a 12V-ot. Viszont nem terhelhető, ha összedugom a kábelt a lambda szondával akkor a (-) oldalon is pozitív lesz. A (-) és a test között kb 150kOhmot mérek. Elképzelhető, hogy a testelésnél lesz a hiba?
Nagyimpedanciás bemenettel szabad mérni lambda-szondát (normálisabb szkóppal, mondjuk), de egy átlag multiméterrel neki sem szabad kezdeni, mert maga az ellenállásmérés is tönkrevághatja. A fűtőszálnál nem gáz, de magánál az oxigénszenzornál nagyon is az.
Ha az ECU szerint nem jó, de szerinted a csatlakozójáig már jó, akkor szondacsere.
Na hát ez tök jó, ezt eddig sehol nem olvastam, hogy nem szabad rámérni ohm mérővel.
Közbe mértem járó motornál és a fűtés (-) polaritás bemegy az ECU-ba (gondolom ez a motorvezérlő elektronika) amiről azt hittem, hogy 150kOhm szakadás, azt szabályozza a motorvezérlő, álló helyzetbe nem testeli, járó motornál pedig pwm szerűen változó feszültségeket mérek. Tehát akkor ezek szerint mégis jó a fűtés áramköre és a szonda fűtése. Ezt a hibakódot dobja, törlés után nem sokkal: P2248
Szia!
Mit gondolsz átlag multiméternek? Soros portos Metexem van, meg Fluke 177, Meg MY68.
Szia
2. hengersor? Nem is tudtam, hogy V6-os a bipperem Most azon gondolkozok, hogy ha ez is ilyen fordítógépes magyarítás, akkor ezt a mondatot hány féle képpen lehet értelmezni. A gyakorlatba mit jelenthet ez a hibakód? Az úgy érzem sikerült megfejteni, hogy nem a szonda fűtése rossz. Tehát a bemeneten lévő referencia feszültséget valami terheli? A hozzászólás módosítva: Ápr 8, 2020
Sziasztok. Auto akksim kb 24 óra allatt lemerül annyira hogy csak a bendixet bírja behúzni indításnál. 10 percre töltőretéve indúl az autó. Gondoltam valami lemeríti az aksit igy a saruk közzé tettem egy amper mérőt ami 0.08A mutat gyújtás nélkül. Gondolom ez nem sok nyugalmi áramfelvételnek , riasztó, magnó készenlétben.
Az akksi most ki van szedve, 3 napja lett feltöltve, 12,56v mérek rajta . 3 nap allatt nem esett az értéke. Ha az akksi az autóba van 1 nap allatt 11v ra merül. Valami tipp ? |
Bejelentkezés
Hirdetés |