Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
Szerintem szerencséd van, itt még pont van belőle egy db: Bővebben: Link Most az mindegy, hogy Pioneer-hoz ajánlja, a motor típusa azonos, legfeljebb majd a szíjtárcsát át kell cserélni rajta. Ezek eredeti japán cuccok, többségében régi szervizek maradékából (valószínű ezek alapján címkézi fel egy adott típushoz az amúgy univerzális darabokat). Az L/LE végződés sem gondolom, hogy nagyon jelentős lenne, főleg csévélő motor esetén, ahol csak egy áramkorlát van a nyomaték beállítására az elektronikai oldalról.
Szia!
Köszönöm. Meg is rendeltem. (Én valamiért nem találtam meg nála, pedig néztem a weboldalát.) Remélem nem lesz szívás átcserélni a tárcsát, mert az eredetin valami irányváltó van műanyagból meg ricnis műanyag tárcsa (lehúzni, az újra meg feltolni, talán kibírja).
Simán addig írtam be a keresőbe, hogy "MMN", és közte volt. Azt nem figyeltem, hogy logikus kategóriába volt-e feltéve.
A műanyag tárcsák nem szoktak eltörni, csak elegendően széles lapos csavarhúzóval nyúlj alá. Inkább az ezen levő fém tárcsa szokott fejtörést okozni, mert az a műanyagtól sokkal nehezebben jön le. Ezt érdemes pákával 10-15 mp-en* át melegíteni (a réz részen, s ami hő a tengelyen átterjed, a motornak nem árt még), akkor a tágulás miatt is engedhet, vagy ha használtak menetrögzítő ragasztót anno, akkor az is megolvad, utána ugyanúgy letolható csavarhúzóval. Persze a tengely kihűléséig érdemes 1-2 percet várni a műanyag rátolása előtt, esetleg le is takarítani a tengelyt a ragasztómaradványoktól. * ez személyes tapasztalat 75W-os pákával, gyengébbel, vagy más kiképzésű heggyel lehet több is. A motort mindenesetre nehéz így károsítani, percekig nyilván nem kell izzítani. A hozzászólás módosítva: Kedd, 19:01
Köszönöm a tanácsokat, már nálam a motor. Valamelyik nap nekiállok.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |