Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Átvezető kábelt kellene megnézni, ami a csomagtérajtóba megy át. Szokásuk ezeknek eltörni és ilyenkor ha esetleg másikhoz hozzáér tud furcsaságot művelni.
A lámpát külön körön kapcsolja.
Szia Ricsi!
Köszi megint tanácsod ,igazad lett.
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni tőletek,egy 2007es ford fiesta utánfutó irányjelző visszajelző bekötésében.Hol keressem,és milyen szinü vezetéket?Van e közös szál?
Keresd meg az irányjelző biztosítékát, és abba a körbe kösd bele. Ezeknél az újabb tipusoknál már nem mindig lehet a kapcsolóra vagy az elakadásjelzőhöz kötni.
A biztosítékot kiveszem és a helyére kötöm a kört és az egyik szálba meg teszek biztosítékot vissza hogy legyen védve?
Pontosan így szoktam, így nem kell szétfurkálni, szétvagdalni semmit. Arra vigyázz, hogy sok tipusnál 2 biztije is van a irányjelzőnek, csak az egyiknél fog működni.
(Amúgy szerintem m ismerjük egymást.)
Szia!
Itt a csatlakozó bekötése: Utánfutó csatlakozó Üdv.: Feri A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2013
Szia.Kösz a segítséget,hétfőn neki is esek.Tényleg ismerjük egymást,hogy megnéztem az adatlapodat.Amúgy az mtz önindítót mikor visszahozták attól kezdve tuti lett.Előtte indítás után behúzva maradt és ment míg a testet ki nem kapcsoltam.
Köszi Feri.
Skoda Octavia 2.0 PDTDI autónál hol találom meg a tűzfalon lévő lyukat, ahol be tudnék húzni egy kábelt az utastérbe?
Üdv.
IRF610-et (MOSFET) sikerült beszereznem. (Gondolom ez is megfelel) Ha kész leszek vele, majd írok. A segítséget nagyon köszönöm. A hozzászólás módosítva: Márc 14, 2013
Hello!
Nem a legjobb, mert magas a GS küszöbfeszültsége, de egy relét csak meg tud majd húzni.. üdv!
Sziasztok!Én olyan problémában kérnék segítséget,hogy van 1 samurai terepjáróm,1.6 swift motorral.És azt csinálja h elindul,2-3mp után leáll.Tankba cseréltem ac-t,utána jó lett,azt megint elkezdtte.De társul mellé hogy amig gyujtás alatt dolgozik az ac,és nem kattanik a reléje,addig halványan világít az index visszajelző a műszerfalba.Relé kattanás után elalszik.Társul hozzá még azis,h ha rálépek a fék lámpára,az nem világít,viszont a műszerfal világítás kezd el világítani.Ja és a tank szintjelző sem mutat jól azóta.Merre fele kéne körülnézzek?Tank-hátsóvilágítás környéke?
Pedig pont ezért kérdeztem, hogy mit rakjak be... Ezt bírtam beszerezni ami viszonylag nagyobb áramú, és nem SMD.
Hello!
Ha csak ezt tudod beszerezni, akkor hiába kérdezgeted mit rakjál bele.. De nyugi, jó lesz hozzá, legfeljebb az 5,1V tápfeszültséget felemeled 6,2V-ra a zéner cseréjével. (Egyébként az SMD Fet még az épp könnyen kezelhető méretben van.) üdv!
Sziasztok!
Valaki tudna nekem egy listát vagy fájlt adni az autóvillamossági jelölésekről (pl. 15, 67 b+) nagyon megköszönném mert van autóvillamosság tankönyvem de nincs benne.
Feszültség szabályzó, nézd a tetjén a számokat csak nem egy generátor szeretnél bekötni?
15 gyújtás, b+ akkumulátor (valószínű állandó áram, pl generátor töltőszál) 67 gerjesztés A hozzászólás módosítva: Márc 18, 2013
Sziasztok!
Nagy gondban vagyok remélem tudd valaki segíteni. Van egy 1.3as karbis lada samarám. Már régóta nehezen 3 hengerrel indult majd egyszer csak nem indult be többet. Nem volt szikra, de a hal jeladót középső lábát piszkáltam próbalámpával volt szikra így hát cseréltem egy hal-jeladót. Megjött a szikra, de valami nagyon halovány kis vacak. Kapott egy trafót egy gyújtás elektronikát és gyertya kábeleket közben még a karbit is felújítottam. Megjött a szikra tökéletesen beindult járt a motor, de sajnos nem tartott sokáig. Amikor beindul akkor gyönyörűen jár viszont gondol egyet és nem indul többet. Közben már cseréltem biztosíték táblát (egy bontottat átforrasztgattam és megpucoltam), kábel köteget (trafó, elektronika, hal-jeladó között), a gyújtáskapcsolót megkerülve összekötözgettem a kábeleket, mind ezek ellenére semmi sem változott. Ha beindul akkor gyönyörűen jár de aztán gondol egyet és nem indul be. Kb 1,5 hónapja küzdök vele én elég sok autót megcsináltam már, de szégyen-szemre a saját egyszerű kis szamarámmal nem bírok
A gyújtás elektronika csatlakozóját vizsgáltad? Esetleg elektronika csere?
A hozzászólás módosítva: Márc 26, 2013
Tudna nekem valaki segitteni abban, hogy van nekem egy GEMINI 5002-es autóriasztom, és távirányitót keresek hozzá, meg a központizárat szeretném rá kötni. De hallodtam, hogy a központizárral lehet élesitteni és lekapcsolni a riasztot. Tud nekem valaki segitteni?
Előre is köszönöm: szotyi1970
Igen már cseréltem elektronikát is és a kábel köteggel együtt csatlakozót is.
Furcsa jelenség, ha mindent cseréltél és mégsem jó, akkor a csere alkatrészek kötött kell hibásnak lennie.
Szevasz!
Rotorcsere (rotorban az ellenállás jó?), osztófejfedél lehet repedt, vagy nekem volt beszorult szénkefe az osztófejfedélben, berohadt a rugó. Próbaképpen és provizorikusan töröld gondosan szárazra a belsejét és kend be olajjal, szilikonsprayjel. Üdv: StMiklos A hozzászólás módosítva: Márc 26, 2013
Az a baj, hogy nem jut el a szikra az elosztóig sem. Már a trafóból kijövő kábelen sincs szikra. Már több trafóval is próbáltam
Egy kis javítási segédlet. Te vagy hozzá legközelebb, neked kell meglelni a baját.
Ezt le kellene szakaszolni: amikor nem működik rendszer, akkor a Hall-jeladó kapcsolgat ( ne próbalámpával, hanem LED-el teszteld, mert különben tönkremehet !!)? Ha az jó, akkor gyújtásmodul kapcsolgatja a testet az '1'-es ponton ( ezt már nézheted lámpával ! )? Ha az is OK, akkor van nagyfesz? Így megtalálod, hogy "hol tűnik el" a jel és ott a bibi !
Steve A hozzászólás módosítva: Márc 27, 2013
Sziasztok
segítséget szeretnék kérni a következőben: szükségem lenne egy a lehető legegyszerűbb kapcsolásra, ami a következőt tudja: gázos autóban a benzin pumpát le szeretném kapcsolni x idő múlva, durván 2 perc. Tehát ráadom a gyújtást, majd a beállított idő elteltével egy relé behúz és úgy is marad, addig amíg le nem veszem a gyújtást. A pontos idő egyáltalán nem feltétel, elég ha nagyjából be lehet állítani. Köszi a segítséget!
Ezt a vezérló elektronikának kéne tudni.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |